Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O Carlos Latuff ζωγραφίζει και συζητάει για το πολιτικό σκίτσο



                                      
            O  Carlos  Latuff  ζωγραφίζει  και  συζητάει  για  το  πολιτικό  σκίτσο” στην εκδήλωση που παρουσιάζει η  Ομάδα  Δράσης  Χαλκίδας  με την Δικτύωση Αλληλεγγύης στη Παλαιστινιακή Αντίσταση και  την  στήριξη  του  Εργατικού  Κέντρου  Ευβοίας, το Σάββατο 24 Μαρτίου  ώρα  7.00 μ.μ. στην αίθουσα  Εργατικού  Κέντρου  Χαλκίδας.
Θα υπάρξει μουσική παρέμβαση από τον Αλ. Δεληβοριά - Π. Τσιμπιδάκη - Ρ. Νταλαχάνη - Σ. Χαϊκάλη.  
Ο Βραζιλιάνος σκιτσογράφος Κάρλος Λατούφ, είναι γνωστός στην Ελλάδα  εδώ και πολλά χρόνια.
Υποστηρικτής των κατατρεγμένων του πλανήτη και των Αγανακτισμένων, ο ακτιβιστής σκιτσογράφος Λατούφ ασχολείται και με την ελληνική κατάσταση.

Διατηρώντας φιλικές σχέσεις με Έλληνες σκιτσογράφους και με ελληνικά έντυπα, έχει σχολιάσει στα σκίτσα του και την ελληνική οικονομική κρίση. Βρέθηκε τον περασμένο  χειμώνα στην Αθήνα, καλεσμένος ενός Φεστιβάλ Σκιτσογράφων και έζησε τις διαδηλώσεις και τα δακρυγόνα. Όταν λέει ότι του λείπει η Ελλάδα, εννοεί ότι του λείπει «η συμμετοχή σ' αυτό το λαϊκό κίνημα διαμαρτυρίας. Όπως έθεσα την τέχνη μου στην υπηρεσία του αγώνα των Παλαιστινίων ή των Αιγυπτίων, έτσι θέλησα να κάνω και με τους Έλληνες Αγανακτισμένους».
Ο  Λατούφ, ζει με τους γονείς του στο Ρίο ντε Ζανέιρο και απέκτησε την έντονη ακτιβιστική συνείδηση, που καθόρισε έκτοτε το ύφος και την τόλμη του, όταν ανακαλύπτοντας μέσω ενός ντοκιμαντέρ τους Ζαπατίστας ήρθε σε επαφή μαζί τους και τους υποστήριξε με τον τρόπο του.  Τα επόμενα χρόνια εγκατέλειψε λίγο-πολύ τα παραδοσιακά ΜΜΕ και δραστηριοποιήθηκε κυρίως στο Ιντερνετ, όπου πια μέσω του Twitter του άρχισε να παρακολουθεί τη διεθνή επικαιρότητα σε «πραγματικό» χρόνο: Λίγο αφότου «σκάσει» μια μεγάλη είδηση, ο Λατούφ την αναλύει σ' ένα σκίτσο του. «Τα σκίτσα του ξεγυμνώνουν τις γελοίες ειρωνείες τού κάθε άλλο παρά τέλειου κόσμου μας», σχολιάζει ο πρόεδρος της Ένωσης Σκιτσογράφων της Μεγάλης Βρετανίας, Γκράχαμ Φάουελ.
Ο ίδιος βάζει στα έργα του την ένδειξη copyleft, επιτρέποντας σε όποιον το επιθυμεί να τα χρησιμοποιεί. «Θέλω η τέχνη μου», λέει, «να φτάνει στο διεθνές κοινό. Θέλω να δείξω εκείνη την πλευρά που δεν δείχνουν τα κυρίαρχα μέσα».


                                                                                    Ομάδα Δράσης Χαλκίδας






Τηλ. Επικοινωνίας: Δημαρέλου Χρύστα: 6937556611
                             Κακκαβά Πέγκυ: 6979235589   
                             Ξύδης Νίκος: 6972208463 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ