Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάγκη για οργανωμένα πάρκινγκ και σημείων στάθμευσης δίτροχων



JIMMYS για την Β.Ε.
 
Καλό το μέτρο κολονάκια και η προσπάθεια αποσυμφόρησης του κέντρου, αλλά χωρίς σωστή μελέτη, αφού στην πράξη έφερε ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα! Αποτελέσματα όπως: τώρα τα οχήματα σταθμεύουν δίπλα στα κολονάκια και όχι δίπλα στο πεζοδρόμιο... άχρηστη και ανεκμετάλλευτη η απόσταση κολονάκια - πεζοδρόμιο στην κεντρική πλατεία... τα μεγαλύτερα
οχήματα τα ποδοπατούν... οι καταστηματάρχες τα ξηλώνουν... διπλοπαρκαρισμένα τετράτροχα σε όλους στους γύρο δρόμους... έλλειψη θέσεων παρκαρίσματος για δίτροχα... όλα αυτά σε συνδυασμό με έλλειψη αστυνόμευσης και δημοτικής αστυνομίας... (βλέπε ανάρτηση "χάος το κέντρο της Ιστιαίας").

Όταν προσπαθείς να αποσυμφορήσεις το κέντρο και να διώξεις τα σταθμευμένα οχήματα, πρέπει πρώτα να εξασφαλίσεις το που θα τα πας... δηλαδή οργανωμένους χώρους στάθμευσης μεγαλύτερης δύναμης με εύκολη πρόσβαση από και προς αυτούς για οχήματα και πεζούς. Ένα τέτοιο πάρκινγκ (πάρκινγκ περισσότερο στα λόγια και λιγότερο αποτελεσματικό στην πράξη) είναι ο χώρος στην γωνία των οδών Όθωνος και Βαλτετσίου.

Η οδός Βαλτετσίου είναι ο μόνος δρόμος που ενώνει άμεσα το κέντρο με τον χώρο σταθμεύσεως, είναι εξαιρετικά στενή οδός διπλής κυκλοφορίας και οι οδηγοί πρέπει να επιδεικνύονται σε σλάλομ ανάμεσα στα σταθμευμένα οχήματα όταν την διασχίζουν! Εξίσου διπλής κυκλοφορίας είναι και η Όθωνος με σταθμευμένα οχήματα και στις δυο πλευρές της!

Εντός του πάρκινγκ το απόλυτο μπάχαλο! τάπητας ή ασφαλτόστρωση ανύπαρκτη, διαγράμμιση διαδρόμων και θέσεων ανύπαρκτη, σήμανση ανύπαρκτη, φωτισμός ανύπαρκτος, μέτρα ασφαλείας ανύπαρκτα... Ένας χώρος που θα μπορούσε με σωστή οργάνωση να φιλοξενήσει τα διπλάσια οχήματα από αυτά που φιλοξενεί έως τώρα. Ένας αντίστοιχος χώρος - δημοτικό πάρκινγκ είχε διατεθεί στους δημότες στην περιοχή Πάνω Πλάτανος, ιδιοκτησίας της εκκλησίας που τώρα περιφράχθηκε και χρησιμοποιείτε μόνο από αυτή, άσχετα αν το μέτρο κολονάκια έχει επεκταθεί έως εκεί.

Το να "καθαρίσει" το κέντρο και να "βρωμίσουν" οι γύρω δρόμοι δεν είναι λύση... Μην ξεχνάμε τα οχήματα των μόνιμων κατοίκων... Είναι ανάγκη οι σωστοί και οργανωμένοι χώροι στάθμευσης γύρο από το κέντρο αλλά και η δημιουργία θέσεων στάθμευσης δίτροχων εντός του κέντρου, το μέτρο ελεγχόμενης στάθμευσης, οι ποδηλατόδρομοι. Πρέπει κάποια στιγμή να ξεφύγουμε όλοι από την νοοτροπία "καβάλα πάνε στην εκκλησιά, καβάλα προσκυνάνε". Μια νοοτροπία που η συνεχόμενη άνοδος των καύσιμων αναγκαστικά θα μας την αποβάλει...






Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ