Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάγκη για οργανωμένα πάρκινγκ και σημείων στάθμευσης δίτροχων



JIMMYS για την Β.Ε.
 
Καλό το μέτρο κολονάκια και η προσπάθεια αποσυμφόρησης του κέντρου, αλλά χωρίς σωστή μελέτη, αφού στην πράξη έφερε ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα! Αποτελέσματα όπως: τώρα τα οχήματα σταθμεύουν δίπλα στα κολονάκια και όχι δίπλα στο πεζοδρόμιο... άχρηστη και ανεκμετάλλευτη η απόσταση κολονάκια - πεζοδρόμιο στην κεντρική πλατεία... τα μεγαλύτερα
οχήματα τα ποδοπατούν... οι καταστηματάρχες τα ξηλώνουν... διπλοπαρκαρισμένα τετράτροχα σε όλους στους γύρο δρόμους... έλλειψη θέσεων παρκαρίσματος για δίτροχα... όλα αυτά σε συνδυασμό με έλλειψη αστυνόμευσης και δημοτικής αστυνομίας... (βλέπε ανάρτηση "χάος το κέντρο της Ιστιαίας").

Όταν προσπαθείς να αποσυμφορήσεις το κέντρο και να διώξεις τα σταθμευμένα οχήματα, πρέπει πρώτα να εξασφαλίσεις το που θα τα πας... δηλαδή οργανωμένους χώρους στάθμευσης μεγαλύτερης δύναμης με εύκολη πρόσβαση από και προς αυτούς για οχήματα και πεζούς. Ένα τέτοιο πάρκινγκ (πάρκινγκ περισσότερο στα λόγια και λιγότερο αποτελεσματικό στην πράξη) είναι ο χώρος στην γωνία των οδών Όθωνος και Βαλτετσίου.

Η οδός Βαλτετσίου είναι ο μόνος δρόμος που ενώνει άμεσα το κέντρο με τον χώρο σταθμεύσεως, είναι εξαιρετικά στενή οδός διπλής κυκλοφορίας και οι οδηγοί πρέπει να επιδεικνύονται σε σλάλομ ανάμεσα στα σταθμευμένα οχήματα όταν την διασχίζουν! Εξίσου διπλής κυκλοφορίας είναι και η Όθωνος με σταθμευμένα οχήματα και στις δυο πλευρές της!

Εντός του πάρκινγκ το απόλυτο μπάχαλο! τάπητας ή ασφαλτόστρωση ανύπαρκτη, διαγράμμιση διαδρόμων και θέσεων ανύπαρκτη, σήμανση ανύπαρκτη, φωτισμός ανύπαρκτος, μέτρα ασφαλείας ανύπαρκτα... Ένας χώρος που θα μπορούσε με σωστή οργάνωση να φιλοξενήσει τα διπλάσια οχήματα από αυτά που φιλοξενεί έως τώρα. Ένας αντίστοιχος χώρος - δημοτικό πάρκινγκ είχε διατεθεί στους δημότες στην περιοχή Πάνω Πλάτανος, ιδιοκτησίας της εκκλησίας που τώρα περιφράχθηκε και χρησιμοποιείτε μόνο από αυτή, άσχετα αν το μέτρο κολονάκια έχει επεκταθεί έως εκεί.

Το να "καθαρίσει" το κέντρο και να "βρωμίσουν" οι γύρω δρόμοι δεν είναι λύση... Μην ξεχνάμε τα οχήματα των μόνιμων κατοίκων... Είναι ανάγκη οι σωστοί και οργανωμένοι χώροι στάθμευσης γύρο από το κέντρο αλλά και η δημιουργία θέσεων στάθμευσης δίτροχων εντός του κέντρου, το μέτρο ελεγχόμενης στάθμευσης, οι ποδηλατόδρομοι. Πρέπει κάποια στιγμή να ξεφύγουμε όλοι από την νοοτροπία "καβάλα πάνε στην εκκλησιά, καβάλα προσκυνάνε". Μια νοοτροπία που η συνεχόμενη άνοδος των καύσιμων αναγκαστικά θα μας την αποβάλει...






Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Εκδήλωση για την ΕΛΔΥΚ στο Σπαθάρι

  της Γιάννας Κορέλη -Μπουλουγούρη φωτο Γιάννη Δραπανιώτη Το Σάββατο   14 Σεπτεμβρίου 2019 έγινε με κάθε επισημότητα   η καθιερωμένη τελετή απόδοσης τιμών στους πεσόντες αξιωματικούς και οπλίτες της Ελληνικής Δύναμης Κύπρου κατά την Τουρκική εισβολή τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974. Τη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής: Ο πρέσβης   της Κυπριακής   Δημοκρατίας κ. Κενεβέζος Κυριάκος   Ο εκπρόσωπος της   Σχολής Πεζικού Χαλκίδας συνταγματάρχης κ.   Πράγιας Αντώνιος, επικεφαλής στρατιωτικής αντιπροσωπείας.    Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας περιφερειακός σύμβουλος κ. Τοουλιάς Ανδρέας,     Ο   διοικητής του Αστυνομικού τμήματος Μαντουδίου     Αστυνόμος Β’ κ. Ντούλμας Δημήτριας   Ο προϊστάμενος του Λιμενικού Σταθμού Μαντουδίου   Υποπλοίαρχος Λιμενικού κ . Ζυγογιάννης Κωνσταντίνος    Ο προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Μαντουδίου,   πυρονόμος   κ. Φίφας Αθανάσιος     Ο Δήμαρχος   Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας κ. Τσαπουρν

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ο δρόμος της απώλειας

του ΠΒ   στις Ροβιές οι ταμπέλες κλείνουν ένα ανοιχτό δρόμο... Φαντάσου να βιάζεσαι να προφτάσεις το φέρρυ στον Αγιόκαμπο ξεκινώντας από τη Λίμνη.Μόλις φτάσεις στη στροφή για Βουτά Ιστιαία, βλέπεις και τρελαίνεσαι, τα τόξα να σου δείχνουν υποχρεωτικά πορεία για Αιδηψό μέσω Ιστιαίας. Να γκαζώνεις στο δρόμο προς Βουτά για να κερδίσεις τον παραπάνω χρόνο που χρειάζεσαι,