Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κώστας Μαρκόπουλος:η συναίνεση που μας ζητούν είναι συνενοχή

ΠΡΟΣ   Εργατικό Κέντρο Ευβοίας  
Με ιδιαίτερη προσοχή μελέτησα την εξώδικο διαμαρτυρία – πρόσκληση να μην ψηφίσω το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δράσης και τον Εφαρμοστικό νόμο.
Θέλω να διασαφηνίσω πως αυτά είναι συνεπακόλουθα του Μνημονίου που ψηφίστηκε το Μάιο του 2010 στην Ελληνική Βουλή από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, του ΛΑΟΣ και την κα Μπακογιάννη. Η απόλυτη αποτυχία του μνημονίου γέννησε αυτά τα δύο Σχέδια Νόμου της Κυβέρνησης που περιγράφουν θυσίες υπεράνω της αντοχής των πολιτών.
Εκτιμώ, πως θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον η απάντηση των αξιότιμων συναδέλφων κ.κ. Αικατερίνης Περλεπέ, Συμεών Κεδίκολγου και Ουρανίας Παπανδρέου που ψήφισαν το
μνημόνιο.
Προσωπικά γνωρίζετε ότι δεν το ψήφισα. Αλλά όχι μόνο αυτό. Είναι γνωστό πως ανήκω σε εκείνους τους πολιτικούς της Ν.Δ. που θεωρούν ότι η συναίνεση που μας ζητούν είναι συνενοχή. Η αντιμνημονιακή μου θέση είναι άκαμπτη και τολμώ να πω πρωταγωνιστική. Κυρίως, γιατί πιστεύω πως αυτός ο λαός έχει και φιλότιμο και δυνατότητες να αλλάξει νοοτροπία και να συμμετέχει σε ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης του τόπου μας. Με μία ωστόσο προϋπόθεση:
Να έχει όραμα και πίστη σ’ αυτό και να ελπίζει σε ένα καλύτερο αύριο. Τίποτα από αυτά δεν έχει μπροστά του. Βλέπει μόνο πιέσεις, εκβιασμούς, νέα μέτρα, ύβρεις περί προσωπικής διαφθοράς.
Εμείς, τα μέλη του πολιτικού συστήματος, που έχουμε χάσει την αξιοπιστία μας έχουμε υποχρέωση να οδηγήσουμε τη χώρα σε πορεία σωτηρίας. Μόνο έτσι θα ανακτήσουμε την θέση μας. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με αυτήν την πολιτική που εφαρμόζεται στη χώρα.
Προσωπικά θα καταψηφίσω το μεσοπρόθεσμο και τα περισσότερα άρθρα του Εφαρμοστικού νόμου.
Καλώ τους πολίτες να κάνουν κι εκείνοι το χρέος του δικού τους ρόλου…


Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος Ν.Δ.
Βουλευτής Ν. Ευβοίας
Κώστας Μαρκόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ