Η ανακοίνωση του κ. Μπουραντά σχετικά με την παρέμβαση πολιτών στο περιφερειακό συμβούλιο αποτελεί μνημείο δημοκρατικής συμπεριφοράς και πολιτικού ήθους.
Είναι στο πνεύμα της ρητορικής “Παγκάλου” και στοχοποιεί τον πολιτικό χώρο του ΣΥΡΙΖΑ για όλα τα δεινά του τόπου.
Εσείς λέει ήσαστε οι καθοδηγητές και οι οργανωτές της κινητοποίησης των αγανακτισμένων πολιτών που ματαιώσατε την συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου
Κατανοητό διότι στην λογική του όλα καθοδηγούνται και ελέγχονται
Δεν περνά από το μυαλό του ότι οι πολίτες μπορεί να αποφασίζουν ελεύθερα και να αυτονομούνται.
Δεν έχει ακούσει για τα κινήματα που έχουν κατακλύσει τις πλατείες της χώρας , για τις γενικές συνελεύσεις που γίνονται εκεί με όρους άμεσης δημοκρατίας .
Υπάρχουν όμως κάποια ερωτήματα όμως κ. Μπουραντά που θα πρέπει να απαντήσετε .
Γιατί το συγκεκριμένο θεσμικό όργανο που εκπροσωπεί όπως ισχυρίζεστε 600.000 πολίτες απέφυγε να συζητήσει και να αποφασίσει ψήφισμα καταδίκης του μεσοπρόθεσμου πλαισίου και του εφαρμοστικού νόμου –με ευθύνη της πλειοψηφίας δηλ. των περιφερειακών συμβούλων του ΠΑΣΟΚ -την στιγμή που είναι καθολική πεποίθηση ότι αυτό είναι το σημαντικότερο πρόβλημα της Ελληνικής κοινωνίας?
Την παραμονή μάλιστα της 48ωρης πανεργατικής απεργίας που προκυρήχθηκε από τΙς ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ με κεντρικό σύνθημα την καταψήφιση του μεσοπρόθεσμου.
Αλήθεια κ. Μπουραντά ποια είναι εν τέλει η θέση σας σχετικά με το μεσοπρόθεσμο υπέρ ? –όπως δηλώσατε στους πολίτες που σας ρωτούσαν στην αίθουσα η κατά?
Οσο για τα έργα που καθυστέρησαν δήθεν μέσα σε αυτά είναι και η «αμαρτωλή» γέφυρα του Διοικητηρίου που κόστισε πάνω από 1 εκ ευρώ στον Ευβοϊκό λαό και στέκεται εκεί ουσιαστικά άχρηστη?
Σχετικά με την πορεία ο καθένας κρίνεται και εσείς κ Μπουραντά μαζί με τους παρατρεχάμενους σας και συνοδοιπόρους σας , έχετε την μεγαλύτερη ευθύνη για την εξέλιξη του Νομού της Εύβοιας σε Νομό καθυστέρησης και πρωταθλητή στην ανεργία.
Για αυτό μην ψάχνετε αλλού παρακινητές για τον λαό που ξέρουν να κρίνουν, να αποφασίζουν και να δράττουν παρά μόνο στα έργα σας.
Το γραφείο Τύπου