Είναι γνωστό ότι οι ρητινοσυλλέκτες της Βόρειας Εύβοιας είναι δεμένοι με το δάσος, προσφέρουν μεγάλες, αναντικατάστατες υπηρεσίες για την προστασία και τη διάσωση των δασών της περιοχής. Πρόκειται για σκληρό επάγγελμα χωρίς σταθερά ασφαλιστικά δικαιώματα που εξασφαλίζει ένα χαμηλό εισόδημα και κρατάει λαϊκές οικογένειες στον τόπο τους.
Για το λόγο αυτό αποτελεί πρόσκληση η συνήθης πρακτική της καθυστέρησης και της
περικοπής των επιδοτήσεων που ακολουθούν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ αλλά και απαράδεκτα χαμηλή τιμή πώλησης της Ρετσίνης.
Παρ’ όλο που το αρμόδιο υπουργείο στην 13776/24-3-11 ερώτηση του ΚΚΕ απαντούσε ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για να καταβληθούν τα χρήματα έγκαιρα, οι ρητινοσυλλέκτες αντιμετωπίζουν και πάλι τα ίδια προβλήματα διαπιστώ–νοντας ότι λείπουν 500.000 ευρώ κι από αυτόν τον λειψό προϋπολογισμό που προβλέπει 2.400.000 ευρώ.
Είναι φανερό ότι η επιμονή σε μια τέτοια κυβερνητική απόφαση, περικοπής της επιδότησης, οξύνει τα προβλήματα επιβίωσης των ρητινοσυλλεκτών και προκαλεί την οργή και την αγανάκτησή τους.
Το ΚΚΕ υποστηρίζει τη θέση της έγκαιρης καταβολής της επιδότησης χωρίς καμία περικοπή, την ικανοποίηση των ασφαλιστικών τους δικαιωμάτων και την εξασφάλιση αξιοπρεπούς κατώτερης τιμής πώλησης της ρετσίνης.
ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ.κ. Υπουργοί τι προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση ώστε να εξασφαλιστεί η έγκαιρη καταβολή της επιδότησης χωρίς περικοπές μέχρι τον Αύγουστο;
Οι βουλευτές
|
Γιώργος Μαρίνος
Διαμάντω Μανωλάκου
|