ΠΒ
Οι εντολοδόχοι των τοκογλύφων-δανειστών της χώρας, μαζί με τα Μη(διαδηλώνεις)Μη(δυσανασχετείς)Ε(λληνα) του τρόμου της δραχμής και του φόβου της πτώχευσης, ταμπουρώθηκαν πίσω από το "δημοκρατικό" πολίτευμα που έφτιαξαν, μαζί με τα παχύδερμα παράσιτα που τους στηρίζουν.
Απέναντί τους έχουν εδώ και μέρες τα χιλιάδες φάσκελα πολιτών , που χωρίς χρεοκοπημένες
κομματικές σημαίες , τους αναγκάζουν να βολτάρουν μυστικά στον εθνικό κήπο, ψάχνοντας τη φυγή.
Οι πολιτικοί της ενισχυμένης αναλογικής και των καλπονοθευτικών συστημάτων της μεταπολίτευσης πανικόβλητοι ψάχνουν για θεσμούς και αρχές , σαν ασπίδα προφύλαξης, στο κονάκι "το μεγάλο φαγοπότι-η Ελλάς".
Οι κάθε λογής πρασινομπλεφρουροί, διορισμένοι από τις ηγεσίες τους, ταχτοποιημένοι από τους βολευτές τους, μέσα στα πράγματα τόσα και τόσα χρόνια , ασθμαίνουν στον αγώνα στήριξης των πολιτικών τους πατρόνων, φθίνουν αριθμητικά και κατεβαίνουν σιγά σιγά από τα τρένα της κομματικής ασυδοσίας.
Ο καιρός μπροστά μας φαίνεται να αλλάζει με τη βία.
Η πολιτική ηγεσία του 40% της φτιαχτής μειοψηφίας των ψηφοφόρων, καταλαβαίνει ότι τα πόδια της είναι πήλινα , χωρίς να έχει για στήριγμα ούτε τα φανατικά της στελέχη.
Από την άλλη η μούτζα στους τυφλούς ή οι κραυγές στους κουφούς, ποτέ δεν είχαν αποτέλεσμα.
Ο κόσμος στην Ελλάδα πρέπει να βρει νέα πολιτική έκφραση για το σύνολο των αγανακτισμένων , για την δικαίωση της αγανάκτησης.
Εκλογές εδώ και τώρα , με απλή αναλογική, καμία παραπέρα εμπιστοσύνη σε κανέναν φαύλο του παρελθόντος.
Πρέπει να αλλάξουμε κι ας το κάνουμε από την αρχή.
Ας το κάνουμε με οργάνωση και με το σωστό τρόπο.
Στο διαλυμένο κράτος υγείας, παιδείας, ασφάλειας, στην καρικατούρα της τοπικής χρεοκοπημένης αυτοδιοίκησης του 25%, στον εκβιασμό του διεθνούς κεφαλαίου, ο κόσμος έχει όπλα την οργή του , τον διεθνισμό του,την γνώση, την καλύτερη επικοινωνία.
Οι παλιές πολιτικές δυνάμεις δεν μπορούν, δεν θέλουν ,δεν ξέρουν, δεν υπάρχουν πια!
Η πιθανότητα εναλλαγής στο δικομματισμό πρέπει να εκλείψει.
Βαρεθήκαμε τους "πόντιους" Πιλάτους και τις απλήρωτες πολιτικές ευθύνες.
Τα χέρια μετά από τα φάσκελα ,να φτιάξουν ανθρώπινη αλυσίδα, για την άμυνα και για την επίθεση, του μέχρι σήμερα θεατή κι ανήμπορου λαού.
Με τη στάση μας δεν θα αλλάξουμε μόνο την Ελλάδα αλλά κι ολόκληρο το κόσμο.
(άκου κει να μας λεν-τον Όμηρο, τον Ντα Βίντσι, τον Λόρκα- γουρούνια οι χρηματιστές!)

συνθήματα από τον Μάη του 68
σ.σ.:τα επάνω ζωάκια είναι ΔΥΟ στρουθοκάμηλοι, τους ζητώ συγνώμη για την ενόχληση