Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγανακτώ, φωνάζοντας στους κουφούς;




ΠΒ

Οι εντολοδόχοι των τοκογλύφων-δανειστών της χώρας, μαζί με τα Μη(διαδηλώνεις)Μη(δυσανασχετείς)Ε(λληνα) του τρόμου της δραχμής και του φόβου της πτώχευσης, ταμπουρώθηκαν πίσω από το "δημοκρατικό"  πολίτευμα που έφτιαξαν, μαζί με τα παχύδερμα παράσιτα που τους στηρίζουν.
Απέναντί τους έχουν εδώ και μέρες τα χιλιάδες φάσκελα πολιτών , που χωρίς χρεοκοπημένες
κομματικές σημαίες , τους αναγκάζουν να βολτάρουν μυστικά στον εθνικό κήπο, ψάχνοντας τη φυγή.
Οι πολιτικοί της ενισχυμένης αναλογικής και των καλπονοθευτικών συστημάτων της μεταπολίτευσης πανικόβλητοι ψάχνουν για θεσμούς και αρχές , σαν ασπίδα προφύλαξης, στο κονάκι "το μεγάλο φαγοπότι-η Ελλάς".
Οι κάθε λογής πρασινομπλεφρουροί, διορισμένοι από τις ηγεσίες τους, ταχτοποιημένοι από τους βολευτές τους, μέσα στα πράγματα τόσα και τόσα χρόνια , ασθμαίνουν στον αγώνα στήριξης των πολιτικών τους πατρόνων, φθίνουν αριθμητικά και κατεβαίνουν σιγά σιγά από τα τρένα της κομματικής ασυδοσίας.
Ο καιρός μπροστά μας φαίνεται να αλλάζει με τη βία.
Η πολιτική ηγεσία του 40% της φτιαχτής μειοψηφίας των ψηφοφόρων, καταλαβαίνει ότι τα πόδια της είναι πήλινα , χωρίς να έχει για στήριγμα ούτε τα φανατικά της στελέχη.
Από την άλλη η μούτζα στους τυφλούς ή οι κραυγές στους κουφούς, ποτέ δεν είχαν αποτέλεσμα.
Ο κόσμος στην Ελλάδα πρέπει να βρει νέα πολιτική έκφραση για το σύνολο των αγανακτισμένων , για την δικαίωση της αγανάκτησης.
Εκλογές εδώ και τώρα , με απλή αναλογική, καμία παραπέρα εμπιστοσύνη σε κανέναν φαύλο του παρελθόντος.
Πρέπει να αλλάξουμε κι ας το κάνουμε από την αρχή.
Ας το κάνουμε με οργάνωση και με το σωστό τρόπο.
Στο διαλυμένο κράτος υγείας, παιδείας, ασφάλειας, στην καρικατούρα της τοπικής χρεοκοπημένης αυτοδιοίκησης του 25%, στον εκβιασμό του διεθνούς κεφαλαίου,  ο κόσμος έχει όπλα την οργή του , τον διεθνισμό του,την γνώση, την καλύτερη επικοινωνία.
Οι παλιές πολιτικές δυνάμεις δεν μπορούν, δεν θέλουν ,δεν ξέρουν, δεν υπάρχουν πια!
Η πιθανότητα εναλλαγής στο δικομματισμό πρέπει να εκλείψει.
Βαρεθήκαμε τους "πόντιους" Πιλάτους και τις απλήρωτες πολιτικές ευθύνες.
Τα χέρια μετά από τα φάσκελα ,να φτιάξουν ανθρώπινη αλυσίδα, για την άμυνα και για την επίθεση, του μέχρι σήμερα θεατή κι ανήμπορου λαού.
Με τη στάση μας δεν θα αλλάξουμε μόνο την Ελλάδα αλλά κι ολόκληρο το κόσμο.
(άκου κει να μας λεν-τον  Όμηρο, τον Ντα Βίντσι, τον Λόρκα-  γουρούνια οι χρηματιστές!)




συνθήματα από τον Μάη του 68


σ.σ.:τα επάνω ζωάκια είναι ΔΥΟ στρουθοκάμηλοι, τους ζητώ συγνώμη για την ενόχληση

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχολικά Κυλικεία, μια διαμαρτυρία για αρμοδίους...

Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις  10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας.     Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...

Tο URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας στο ΠΡΟΚΟΠΙ

επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας Επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας πραγματοποιεί στο Δήμο μας και στο Προκόπι, ο Δήμαρχος FAHRI YILDIZ Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Φορέων του URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας, στα πλαίσια της Αδελφοποίησης των δύο Δήμων.

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...