Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΙΔΗΨΟΣ: "ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 6/6/2011 –ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΙΔΗΨΟΥ

ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΑΙΔΗΨΟΥ - ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ - ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΙΔΗΨΟΥ.
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (FACEBOOK KAI BLOGS) .
 ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. ΟΛΟΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:



1. ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ
2. ΑΣΦΑΛΤΟΣTΡΩΣΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ
3. ΑΝΟΙΓΜΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΠΟ ΗΛΙΑ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ
4. ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ -ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
5. ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΡΕΑΤΙΩΝ ΟΜΒΡΙΩΝ - ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ
6. ΟΔΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ
7. ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
8. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
9. ΖΩΝΗ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ
10. GRAFFITI ΑΠΟ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ (πχ ΚΑΣΤΑΛΛΙΑ)
11. ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ

 ΦΥΣΙΚΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΜΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ. ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΩΣ ΣΗΜΕΙΑ ΑΙΧΜΗΣ ΩΣΤΕ Η ΠΟΛΗ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΠΠΑ ΣΤΡΑΤΟΥΛΑ,ΔΕΔΕ ΚΙΚΗ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗ, ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΑΛΕΞΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ, ΟΥΖΟΥΝΟΓΛΟΥ ΑΝΑΡΓΥΡΟ,ΤΣΑΛΙΚΗ ΧΡΗΣΤΟ, ΣΤΕΦΟ ΓΙΩΡΓΟ, ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΖΟΥΜΗ ΓΙΑΝΝΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ  ΚΑΙ  ΣΥΝΤΟΝΙΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.


ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ 7/6/2001 ΚΑΙ ΩΡΑ 20.00 ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΒΑΘΟΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
KAI IΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

 ... ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!



                                                Λ.ΑΙΔΗΨΟΥ 6/6/2011

                                           Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ