Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Αναφορά της κυρίας Περλεπέ για τις καταστροφές 2007-2009 στην Εύβοια».


Η βουλευτής Εύβοιας του ΠΑΣΟΚ κυρία Κατερίνα Περλεπέ-Σηφουνάκη κατέθεσε ως Αναφορά προς πέντε Υπουργούς το ψήφισμα του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας για τις καταστροφές από τις πυρκαγιές και τις πλημμύρες στην Εύβοια την περίοδο 2007-2009 και την ανάγκη άμεσων παρεμβάσεων, για να αποκατασταθούν επιτέλους και οι κάτοικοι και το περιβάλλον.
Στο εν λόγω ψήφισμα περιγράφονται οι συνέπειες των καταστροφών αυτών, που στοίχισαν τη
ζωή σε συνανθρώπους μας στο νομό μας και προκάλεσαν τεράστιες ζημιές σε περιουσίες και στο περιβάλλον.
Εκφράζεται ακόμα η δυσαρέσκεια του Περ. Συμβουλίου, για το γεγονός ότι δεν έχει γίνει τίποτα ουσιαστικό μέχρι τώρα για την εκτέλεση έργων αποκατάστασης, ενώ εκκρεμούν και αποζημιώσεις προς πολίτες που επλήγησαν από τις καταστροφές.
Το ιδιαίτερα δυσάρεστο στοιχείο είναι ότι, από το Ειδικό Ταμείο για τους νομούς της Δυτικής Ελλάδας και της Πελοποννήσου, δεν διατέθηκε σχεδόν τίποτα για τη Στερεά Ελλάδα (Εύβοια), αλλά και από άλλα χρηματοδοτούμενα προγράμματα η Εύβοια αγνοήθηκε.
Με το ψήφισμά του, το περιφερειακό Συμβούλιο ζητά:
« - Να διατεθούν άμεσα οι αναγκαίες πιστώσεις για την αποκατάσταση των καταστροφών στις δημόσιες υποδομές της Εύβοιας, που προκλήθηκαν από τις πυρκαγιές και τις πλημμύρες των ετών 2007 και 2009.
-                     Να αποδοθούν στους πληγέντες τα ποσά που δικαιούνται από τις καταστροφές στις κατοικίες, στις καλλιέργειες, στο ζωϊκό κεφάλαιο και στις οικοσκευές.
-                     Να δοθούν εξηγήσεις για την απαράδεκτη διάκριση σε βάρος της Εύβοιας, τη στιγμή που γνώρισε και νέες μεγαλύτερες καταστροφές με τις πλημμύρες και τις πυρκαγιές του έτους 2009».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχολικά Κυλικεία, μια διαμαρτυρία για αρμοδίους...

Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις  10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας.     Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...

Tο URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας στο ΠΡΟΚΟΠΙ

επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας Επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας πραγματοποιεί στο Δήμο μας και στο Προκόπι, ο Δήμαρχος FAHRI YILDIZ Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Φορέων του URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας, στα πλαίσια της Αδελφοποίησης των δύο Δήμων.

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...