Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για τη παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος;Σιγά τα λάχανα!



Επειδή δεν μ'αρέσει να καθαρίζω όπου λεν οι άλλοι, γιατί μου θυμίζουν
παντρεμένο, ούτε όποτε λεν οι άλλοι γιατί είμαι ανεξάρτητος, αποφάσισα
να καθαρίσω μόνος και πριν.
Στο έρημο Κοχύλι, η θάλασσα κι εγώ και τα σκουπίδια γύρω.
Έκανα τη βαριεστημάρα φιλότιμο,πήρα τη σκουπιδοσακούλα κι άρχισα να μαζεύω.
Σε λίγο θυμήθηκα το ανέκδοτο: (το άκρον άωτον της υπομονής είναι: να

είσαι ευκοίλιος και να σκουπίζεσαι με χαρτοπόλεμο).Έσκασα στα γέλια,
τρόμαξα τα ψάρια και τους γλάρους και συνέχισα να μαζεύω καπάκια από
μπουκάλια νερών, καλαμάκια, ποτηράκια,μπουκάλια από νερά κι
αναψυκτικά.Σερβιέτες,πάνες, κομμάτια-θρύψαλα από συσκευασίες.
Όταν γέμισα τη σακούλα , κάθισα να ξαποστάσω.Από τον ουρανό τα σύννεφα
και τους θάμνους γύρω ακούστηκαν χάχανα.Τι κάνει ο ..φλούφλης;Τώρα
νομίζει ότι καθάρισε;..έφτασαν στα αυτιά μου οι πρώτες φωνές.Το
φάντασμα του νεκρού καπνιστή δίπλα μου πέταξε το τσαλακωμένο Μάρλμπορο
και έθαψε τη γόπα μες τα βότσαλα.Η έξαλλη μανούλα πιο πλάι , "...φάε το
φαί σου Γιαννάκη" άφησε στον αέρα τα γαριδάκια σκόρπια για γλαροτροφή
και τη σακούλα τους να πετάει για να με βρει στο μέλλον.
Τα κυπελάκια και τα καλαμάκια από τους φραπέδες, τα είχαν μια παρέα
από μαθητές μου που τους μάθαινα οικολογία και τα παράτησαν κι αυτά
κατάχαμα, λες και ήταν η παραλία τραπεζάκι του Γιάνναρου.(Στο σπίτι η
μαμά τα μαλώνει όταν κάνουν ατσαλιές, στη παραλία δεν τα μαλώνει
κανείς.)
Η σκουπιδοσακούλα μου ανέλυε την ιστορία της και εμένα μεγάλωνε ο
εκνευρισμός μου.
Τι κάθομαι και κάνω ο βλάκας;Προστατεύω το περιβάλλον σαν Δον
Κιχώτης;Ένας μαζεύει την αδιαφορία χιλιάδων;Μήπως είναι προτιμότερη
μια καραμπίνα;
Σκουπιδάκι;Μάζεψέ το αμέσως γιατί αλλιώς ...μπάμ! και κάτω.Θα το
μαζέψει το σιεσάι, μαζί με το πτώμα σου!
Πήρα τη σακούλα και έψαξα για κάδο.Δεν υπήρχε κανείς εκεί γύρω.(πρέπει
να σκοτώσω και τον Δήμαρχο, αλλά αυτόν θα τον φάει το ΔΝΤ).Τα φόρτωσα
κι έφυγα ανακουφισμένος.
Στο νεκροταφείο απ' έξω τα έσπρωξα στους γεμάτους κι αμάζευτους
κάδους.Δίπλα τα στεφάνια των πεθαμένων σάπιζαν, σκουπίδια κι αυτά, ενώ
αυτοί που τίμησαν, τάιζαν μέσα τα κυπαρίσσια.
Οι περισσότεροι μέσα, σκέφτηκα, έχουν ήδη λιώσει, αλλά τα σκουπίδια
τους θα παραμένουν χρόνια.
Ο κάθε πολιτισμός αφήνει πίσω του την Ακρόπολη που του ταιριάζει.
Οι Βάρβαροι πιθανά να είναι πιο νοικοκυραίοι.
(καλή ημέρα σου περιβάλλον , αλλά κάνε και συ ότι δεν βλέπεις...)
ΠΒ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχολικά Κυλικεία, μια διαμαρτυρία για αρμοδίους...

Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις  10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας.     Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...

Tο URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας στο ΠΡΟΚΟΠΙ

επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας Επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας πραγματοποιεί στο Δήμο μας και στο Προκόπι, ο Δήμαρχος FAHRI YILDIZ Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Φορέων του URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας, στα πλαίσια της Αδελφοποίησης των δύο Δήμων.

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...