παντρεμένο, ούτε όποτε λεν οι άλλοι γιατί είμαι ανεξάρτητος, αποφάσισα
να καθαρίσω μόνος και πριν.
Στο έρημο Κοχύλι, η θάλασσα κι εγώ και τα σκουπίδια γύρω.
Έκανα τη βαριεστημάρα φιλότιμο,πήρα τη σκουπιδοσακούλα κι άρχισα να μαζεύω.
Σε λίγο θυμήθηκα το ανέκδοτο: (το άκρον άωτον της υπομονής είναι: να
είσαι ευκοίλιος και να σκουπίζεσαι με χαρτοπόλεμο).Έσκασα στα γέλια,
τρόμαξα τα ψάρια και τους γλάρους και συνέχισα να μαζεύω καπάκια από
μπουκάλια νερών, καλαμάκια, ποτηράκια,μπουκάλια από νερά κι
αναψυκτικά.Σερβιέτες,πάνες, κομμάτια-θρύψαλα από συσκευασίες.
Όταν γέμισα τη σακούλα , κάθισα να ξαποστάσω.Από τον ουρανό τα σύννεφα
και τους θάμνους γύρω ακούστηκαν χάχανα.Τι κάνει ο ..φλούφλης;Τώρα
νομίζει ότι καθάρισε;..έφτασαν στα αυτιά μου οι πρώτες φωνές.Το
φάντασμα του νεκρού καπνιστή δίπλα μου πέταξε το τσαλακωμένο Μάρλμπορο
και έθαψε τη γόπα μες τα βότσαλα.Η έξαλλη μανούλα πιο πλάι , "...φάε το
φαί σου Γιαννάκη" άφησε στον αέρα τα γαριδάκια σκόρπια για γλαροτροφή
και τη σακούλα τους να πετάει για να με βρει στο μέλλον.
Τα κυπελάκια και τα καλαμάκια από τους φραπέδες, τα είχαν μια παρέα
από μαθητές μου που τους μάθαινα οικολογία και τα παράτησαν κι αυτά
κατάχαμα, λες και ήταν η παραλία τραπεζάκι του Γιάνναρου.(Στο σπίτι η
μαμά τα μαλώνει όταν κάνουν ατσαλιές, στη παραλία δεν τα μαλώνει
κανείς.)
Η σκουπιδοσακούλα μου ανέλυε την ιστορία της και εμένα μεγάλωνε ο
εκνευρισμός μου.
Τι κάθομαι και κάνω ο βλάκας;Προστατεύω το περιβάλλον σαν Δον
Κιχώτης;Ένας μαζεύει την αδιαφορία χιλιάδων;Μήπως είναι προτιμότερη
μια καραμπίνα;
Σκουπιδάκι;Μάζεψέ το αμέσως γιατί αλλιώς ...μπάμ! και κάτω.Θα το
μαζέψει το σιεσάι, μαζί με το πτώμα σου!
Πήρα τη σακούλα και έψαξα για κάδο.Δεν υπήρχε κανείς εκεί γύρω.(πρέπει
να σκοτώσω και τον Δήμαρχο, αλλά αυτόν θα τον φάει το ΔΝΤ).Τα φόρτωσα
κι έφυγα ανακουφισμένος.
Στο νεκροταφείο απ' έξω τα έσπρωξα στους γεμάτους κι αμάζευτους
κάδους.Δίπλα τα στεφάνια των πεθαμένων σάπιζαν, σκουπίδια κι αυτά, ενώ
αυτοί που τίμησαν, τάιζαν μέσα τα κυπαρίσσια.
Οι περισσότεροι μέσα, σκέφτηκα, έχουν ήδη λιώσει, αλλά τα σκουπίδια
τους θα παραμένουν χρόνια.
Ο κάθε πολιτισμός αφήνει πίσω του την Ακρόπολη που του ταιριάζει.
Οι Βάρβαροι πιθανά να είναι πιο νοικοκυραίοι.
(καλή ημέρα σου περιβάλλον , αλλά κάνε και συ ότι δεν βλέπεις...)
ΠΒ