Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια ναυτική πολιτεία με ένα βρώμικο λιμάνι



Ο Όμιλός Ερασιτεχνών Αλιέων Λίμνης «Ο Ποσειδών» σε συνεργασία με τον Ναυτικό Όμιλο Λίμνης, όπως είχε προαναγγείλει, συμμετέχοντας στη χτεσινή Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος προέβη σε απόπειρα καθαρισμού του λιμανιού της πόλης μας. 
Γιατί ανάμεσα στα πολλά συμπεράσματα που εκμαιεύθηκαν είναι ότι ο υποθαλάσσιος πλούτος του λιμανιού πέρα από την πλούσια σκουπιδοποικιλότητα έχει και ένα απροσμέτρητο όγκο, ο οποίος μόνο με περισσότερες, καλά οργανωμένες, προσπάθειες μπορεί να απορρυπανθεί. 
Ο τερματισμός αυτής της κατάστασης πρέπει να θεωρηθεί προτεραιότητα, ενόψει και θερινής
περιόδου, αφού προσβάλλει και την ιστορία και την κουλτούρα της πόλης. Το θέμα αυτό πλέον ο Όμιλός μας το θεωρεί προσωπική του υπόθεση και θα επανέλθει συντόμως.

Όμως για την αναβάθμιση του λιμανιού πρέπει ο καθένας να αναλάβει το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί αλλά και του ρόλου που θα πρέπει να διαδραματίσει.
Δυστυχώς, από τα ευρήματα που ανασύρθηκαν προκύπτει και η μεγάλη επιβάρυνση του χώρου από τις καλοκαιρινές εκδηλώσεις που γίνονται δίπλα του, αφού το καλοκαιρινό βοριαδάκι φροντίζει για τον καθαρισμό του χώρου μετά την ολοκλήρωσή τους. Ας το προβλέψουν οι διοργανωτές των καλοκαιρινών εκδηλώσεων και ας λάβουν τα μέτρα τους.
Τέλος, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον βουτηχτή μας, τον Γιάννη Μπρίσκο, χάρη στη εθελοντική και ηρωική προσπάθεια του οποίου η εκδήλωσή μας δεν είχε μόνο συμβολικό αλλά και ουσιαστικό χαρακτήρα. 
Ο Όμιλός μας αλλά και οι δεκάδες σκιώδεις παρατηρητές της εκδήλωσης, οι οποίοι, λόγω ίσως κάποιας συνενοχής για το κατάντημα του λιμανιού, ατένιζαν από απόσταση στωικής αφασίας αλλά και απραξίας, θα πρέπει να του οφείλουμε χάρη… Στο επανειδείν



                                                                                     Το Δ.Σ.








Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ