Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανταλλακτική Οικογιορτή στα Βασιλικά Β. Εύβοιας 10-13 ΙΟΥΝΙΟΥ



Σκεφτήκαμε να πειραματιστούμε για την δυνατότητα ανταλλαγών με την μικρότερη δυνατή μεσολάβηση χρημάτων.
Στο «Πολυχώραφο-Ξουτκά» λέμε να περάσουμε ένα τριήμερο με:
  • Ανταλλαγή γνώσεων, εμπειριών και προϊόντων, που παράγει ή δημιουργεί ο καθένας.
  • Εργαστήρια – Ομιλίες – Προβολές – Συζητήσεις.
  • Κατασκήνωση -  κοινό φαγητό – μουσικές - χορούς.
Συνάντηση ανθρώπων & ομάδων αλλά και προϊόντων με βάση την ανταλλαγή. Όσοι ενδιαφέρονται
να συμμετέχουν και να προσφέρουν τη γνώση τους, την τέχνη τους και τα προϊόντα τους σε μια προσπάθεια επαναπροσδιορισμού της ανταλλακτικής τους αξίας(!!!) τους καλούμε να έρθουν. Έχουν δεν έχουν υλικά αγαθά για ανταλλαγή!
Θα προσπαθήσουμε το κεντρικό πνεύμα αυτής της γιορτής να είναι η ανταλλαγή και όχι μόνον!
Είναι ένα πείραμα, ένα μικρό παιχνίδι φαντασίας στον δρόμο για τις ανεκτίμητες αξίες...
Ας περάσουμε ένα ωραίο τριήμερο!
Πότε :
  • Παρασκευή 10 Ιουνίου αφίξεις
  • Σάββατο 11 Ιουνίου κύριο πρόγραμμα
  • Κυριακή 12 Ιουνίου κύριο πρόγραμμα
  • Δευτέρα 13 Ιουνίου αναχωρήσεις
Που :
  • Βασιλικά – Πολυχώραφο Ξουτκά
Τι έχουμε ήδη:
  • Χώρο για σκηνές (WC – ντους)
  • Χώρο για κοινό μαγείρεμα, καφέ, πρωινό
  • Χώρο για εργαστήρια, πάγκους, προβολές, μουσικές
  • Κάποιους πάγκους, κάποιες ομπρέλες
Τι θα φέρεται εσείς:
  • Σκηνές, ομπρέλες, πάγκους, σκεύη για φαΐ/ποτό
  • Προϊόντα, εμπειρίες και γνώσεις
  • Κέφι και όργανα
Τι χρειαζόμαστε :
  • Ομάδες για μαγειρική/καθαριότητα
  • Προσφορές για εισηγήσεις – εργαστήρια
  • Όποιος έχει θέσεις στο αυτοκίνητό του προς εμάς, ας επικοινωνήσει μαζί μας.
  • Υποστήριξη , αγάπη ……….
Το Προσωρινό Πρόγραμμα Της Ανταλλακτικής Οικογιορτής
Παρασκευή βράδυ
  • Φαγητό
  • Προβολή του hommage to catalonia
  • Συζήτηση (περιμένουμε τον Γιώργο Κολέμπα για τα μαγνησιακά νέα)
Σάββατο πρωί από τις 11.00
  • Μασάζ με την Κλειώ Μακαντάση
  • Εργαστήρι κεραμικής με τον Κυριάκο Σπυρόπουλο
  • Παρουσίαση-εισήγηση «Τοπικοποίηση-Αποανάπτυξη» από τον  Γιώργο Κολέμπα
  • Φαγητό
Απόγευμα από τις 18.30
  • Εργαστήριο κεριού με την Σάντυ Βαρελοπούλου
  • Παρουσίαση με την Μαρία Σκαρλή και τον Πέτρο Βασιλείου για τις βεντούζες και τα έλαια
  • Προβολή της ομάδας Zeitgeist
Κυριακή
  • Εργαστήριο «χρώματα με χώματα» με την Σουζάννε Ρίεντλ για παιδιά και όχι μόνο
  • Παρασκευή τυριού με τον Νίκο Θεοδώρου
  • Παρασκευή κρασιού χωρίς χημικά από το ΗΛΕΣΙΟΝ
  • Εισαγωγή στην αεικαλλιέργεια από την Τίνα Λυμπέρη
  • Φαγητό
Απόγευμα από τις 18.30
  • Βόλτα και μάζεμα βοτάνων μαζί με  μίνι εισαγωγή στην επεξεργασία τους με την Έλενα  Χατζημιχάλη
  • Παρουσίαση του «Φωτόδεντρου» από την Στέλα Ματικάκη
  • Προβολή ντοκιμαντέρ από τον Αποστόλη Λούλη
Ας περάσουμε ένα αξέχαστο τριήμερο!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχολικά Κυλικεία, μια διαμαρτυρία για αρμοδίους...

Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις  10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας.     Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...

Tο URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας στο ΠΡΟΚΟΠΙ

επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας Επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας πραγματοποιεί στο Δήμο μας και στο Προκόπι, ο Δήμαρχος FAHRI YILDIZ Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Φορέων του URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας, στα πλαίσια της Αδελφοποίησης των δύο Δήμων.

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...