Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ :Απάντηση στη δήλωση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου

ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ-ΛΙΜΝΗΣ-ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ
  
«Απάντηση στη δήλωση του Προέδρου
του Δημοτικού Συμβουλίου Λίμνης-Μαντουδίου-Αγ. Άννας, κατά τη συνεδρίαση της 12/12/2011»

     κ. Τζαχρήστο,
          Μόνο από διάθεση, υπέρμετρη μάλιστα όπως λέτε, να ακουστούν διαφορετικές απόψεις, δεν χαρακτηρίζεται η συμπεριφορά σας κατά τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.
          Δεν πρέπει εσείς που με τη στάση και την ανοχή σας ενθαρρύνετε κάθε φορά τον προπηλακισμό (φραστικό ή με πράξεις) Δημοτικών Συμβούλων και πολιτών που
εκφράζουν απόψεις διαφορετικές από τις δικές σας από «στημένους τραμπούκους», να μιλάτε για ευγένεια και ευπρέπεια.
Κάτω από τέτοιες συνθήκες τρομοκράτησης, η στάση σας μόνο σαν φασισμός μπορεί να χαρακτηρισθεί. Μας συγχωρείτε που στην προηγούμενη ανακοίνωσή μας χαρακτηρίζαμε φασιστική μόνο την ενέργεια του Δήμαρχου να σκίσει δημόσιο έγγραφο που κατατέθηκε στο Προεδρείο, …..και ξεχάσαμε τον Πρόεδρο.
          Είναι αδυναμία του Προεδρείου, να συμμετέχουν και πολίτες στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και να εκφράζουν τις απόψεις τους άμεσα για θέματα μείζονος σημασίας, όπως αυτό της ΤΕΡΝΑ; Νομίζετε ότι κάνετε χάρη σε κάποιους;
          ΟΧΙ!!! Εμείς έτσι εννοούμε την άμεση Λαϊκή Συμμετοχή, όταν μάλιστα δεν παρέχεται άλλη δυνατότητα έκφρασης στο λαό.
Ο λαός επιβάλλεται να συμμετέχει ενεργά στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων που τον αφορούν και όχι απλά να παρευρίσκεται σαν άβουλος και άφωνος ακροατής ή χειροκροτητής, σύμφωνα με την ερμηνεία που εσείς δίνετε σε «κανονισμούς και διατάξεις».
          Αναφέρεστε επίσης σε «καβάλημα καλαμιού» από εμάς. Επιστρέφουμε το χαρακτηρισμό. Εμάς μας χαρακτηρίζουν οι διαρκείς αγώνες όλα τα χρόνια που ζούμε και υπηρετούμε τον τόπο μας.
Προσωπικά μάλιστα, σαν Στάθης Λιαγκάκης, έχω καταξιωθεί στις συνειδήσεις των συμπολιτών μας μέσα από τους αγώνες των εργατών και των αγροτών της περιοχής μας.
          Άλλος είναι αυτός που εμφανίστηκε όψιμα σαν «σωτήρας» ξαφνικά στα 60 του διεκδικώντας θώκους. Αν δεν πάει ο νους σας τελευταία παίζει και το ρόλο …..του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου.
          Όσο για τις κομματικές εντολές, στις οποίες τάχα δυσκολευόμαστε να φέρουμε αντιρρήσεις, τέτοιες είναι μόνο αυτές που παίρνουμε από τους συμπολίτες μας και κανένα άλλο.
Ποτέ άλλωστε δεν κρύψαμε την κομματική μας ταυτότητα. Αντίθετα είμαστε περήφανοι που αγωνιζόμαστε και μέσα από τις γραμμές του τιμημένου Κ.Κ.Ε. για την ανατροπή του συστήματος που εσείς υπηρετείτε και το οποίο έχει οδηγήσει στην εξαθλίωση το λαό μας.
          Καλούμε λοιπόν του συμπολίτες μας, να συμμετέχουν μαζικά, συσπειρωμένα και αποφασιστικά στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, για τα ζητήματα που θεωρούν ότι τους αφορούν.
Αυτή άλλωστε είναι και μία μορφή της λαϊκής συμμετοχής και της λαϊκής κυριαρχίας. Σ’ αυτές πιστεύουμε και γι’ αυτές θα αγωνιζόμαστε!!!!

      Λίμνη 18/12/2011.
Στάθης Λιαγκάκης – Δημοτικός Σύμβουλος
Βαγέλης Γεωργατζής – Δημοτικός Σύμβουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ