Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σχετικά με "το πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Αιδηψό" του τεύχους 136 της Β.Ε.

Θέλω να σας πληροφορήσω σχετικά με το θέμα "το πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Αιδηψό" του τεύχους 136 της Β.Ε. Με πείραξε όταν διάβασα "είναι λοιπόν μια δραστηριότητα σημαντική για την λουτρόπολη, αφού παρόμοιες δεν έχουν ξαναγίνει άλλοτε", αλλά δεν κατηγορώ κανένα γιατί σίγουρα δεν θα γνωρίζετε ότι έχουν ξαναγίνει χρόνια πριν, και θα γίνω ποιο συγκεκριμένος. Λέγομαι Δημήτρης Καραφύλλης  και μαζί με τον Δημήτρη Καραγιώργο, κάτοικοι
Ιστιαίας και οι δύο, είμαστε ενεργά μέλοι του Σ.Ι.Σ.Α. (Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων) με έδρα την Αθήνα, έχουμε συμμετάσχει σε πολλούς οργανωμένους αγώνες μαζί από το 2000 (ο Δ. Καραγιώργος και ποιο πριν), σε αγώνες όπως: 1) κλασικό ράλι Ακρόπολης 2) αναβάσεις 3) 24 ώρες Ελλάδα 4) γύρος νησιών 5) ταχύτητας 6) δεξιοτεχνίας κ.α. με πολλές διακρίσεις και κύπελλα, χαρακτηριστικά θα αναφέρω τα δυο χρυσά στην πίστα των Μεγάρων, πρώτοι γενικής και πρώτοι κατηγορίας. Είμαστε συνιδιοκτήτες μιας θρυλικής αγωνιστικής BMW 2002ti του 1969 που "τρέχουμε" μαζί, έχουμε συμμετάσχει στα μαθήματα  ασφαλούς οδήγησης της σχολής Ιαβέρη (Μαρκουίζος), είμαστε ιδρυτικά μέλοι του Συλλόγου Φίλων 4χ4 Ιστιαίας Ευβοίας και εθελοντές πολιτικής προστασίας. Χρόνια πριν, και μετά από προτάσεις και πιέσεις στο προεδρείο του Σ.Ι.Σ.Α., καταφέραμε ένας αγώνας να περάσει μέσα από την Εύβοια (είσοδος από Χαλκίδα, Ιστιαία μέσο βουνού, έξοδος από Αγιόκαμπο φέρι) και να παραμείνουμε στην Ιστιαία για ανασυγκρότηση και εκκίνηση επόμενου σκέλους. Παρά της τόσες προσπάθειες που κάναμε μέρες πριν συνέχεια και την προσωπική επικοινωνία με δήμο, αστυνομία και τοπικές αρχές, κανείς τους δεν ενδιαφέρθηκε τότε. Ο μόνος ΑΝΘΡΩΠΟΣ! που ενδιαφέρθηκε πραγματικά ήταν ο κ. Γιάννης Κατούνης (ιδιοκτήτης σχολής οδηγών και μέλος του τότε δημοτικού συμβουλίου) ο οποίος πληρώνοντας από την τσέπη του μας έφερε νερά, αναψυκτικά και φαγώσιμα στον χώρο της λαϊκής που είχαμε σταματήσει για τόσες ώρες. Μιλάμε για περίπου 150 συμμετοχές κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα και τα διπλάσια άτομα πληρώματα. Δήμος, αστυνομία, αιρετοί και λοιπές τοπικές αρχές ήταν απούσες! Η συμμετοχή του κόσμου τεράστια, μιας και είναι πολλή δύσκολο να δει κανείς από κοντά τόσα μυθικά αυτοκίνητα ανυπολόγιστης αξίας το καθένα. Όλοι έσπευσαν να δουν, να φωτογραφίσουν και να φωτογραφιθούν μιας και περάσαμε και από την κεντρική πλατεία της Ιστιαίας. Χαρακτηριστικά θυμάμαι και πόσοι μας ακολούθησαν ως τον Αγιοκαμπο μιας και πηγαίναμε αργά με ταχύτητα ασφαλείας ακολουθώντας τον αλυτάρχη του αγώνα. Μετά από αυτά απογοητευμένος και αηδιασμένος δεν ήθελα να γίνει ξανά κανένας αγώνας εδώ, αν και πολλοί αγωνιζόμενοι το πρότειναν γιατί τους άρεσε τόσο η Βόρεια Εύβοια. Μερικά χρόνια μετά περάσαμε ξανά από την Βόρεια Εύβοια, με στάση στην Λίμνη μιας και το είχα δει το έργο στην Ιστιαία, με μεγαλύτερη επιτυχία μιας και ενδιαφέρθηκαν δήμος, αστυνομία και τοπικές αρχές της Λίμνης. Στον ίδιο αγώνα φεύγοντας από την Λίμνη για το φέρι του Αγιόκαμπου περάσαμε μέσα από την Ιστιαία με Check Point στην κεντρική πλατεία της Ιστιαίας, η αδιαφορία των αρχών ήταν η ίδια! Το τι οργάνωση, γιορτές και φιλοξενία συναντήσαμε σε άλλες πόλεις δεν μπορώ να περιγράψω σε λίγες σειρές. Δυστυχώς τότε δεν είχαμε κάποιον αιρετό, σαν το κ. Κοτζιά, να ενδιαφερθεί για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την προβολή της περιοχής μας. Συγχαρητήρια για τους τόσους αγώνες που διοργάνωσε στο Πευκί, αλλά σαν κάτοικος Ιστιαίας και σαν έδρα της τότε λεσχης 4Χ4 (πάνω από το Cafe Sugar), το παράπονο μου είναι ότι έπρεπε να γίνει έστω και ένας αγώνας εδώ. Ίσως αυτός να ήταν ένας από τους λόγους που διαλύθηκε η τότε λέσχη 4Χ4 και αποχώρησαν τόσα μέλοι της. Ευχαριστώ ξανά τον κ. Γιάννη Κατούνη, τις τοπικές αρχές της Λίμνης, τους θεατές. Λυπάμαι για της τότε τοπικές αρχές της Ιστιαίας. Μετα τιμής, σας ευχαριστώ, Δημήτρης Καραφύλλης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ