Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σταμάτησε να λειτουργεί το έργο του εμπλουτισμού του υδροφόρου ορίζοντα του Κάμπου Μαντουδίου


από τη Βόρεια Εύβοια-137



Αιτία η κακοτεχνία του αγωγού εισροής



Ένα μεγαλόπνοο έργο που εκτελέστηκε από την πρώην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση σταμάτησε να λειτουργεί εξ αιτίας κακοτεχνιών του ανάδοχου εργολάβου. Ο προϋπολογισμός του έργου άγγιζε τα 2.5 εκ ευρώ και σκοπός του ήταν να οδηγεί τα νερά του Κηρέα στον υδροφόρο ορίζοντα του κάμπου Μαντουδίου. Όμως από την αρχή είχαν διαπιστωθεί αρκετές παραλείψεις οι οποίες στην πορεία αποδείχτηκαν σοβαρές στην απρόσκοπτη λειτουργία του έργου.

Η διοίκηση του ΤΟΕΒ με επιστολή του που συνυπογράφουν ο Αγροτικός Σύλλογος και ο Αναγκαστικός Δασικός
Συνεταιρισμός, προς τον Αντιπεριφερειάρχη Θανάση Μπουραντά και τον Δήμαρχο Ανέστη Ψαρρό τους επισημαίνουν ότι πρέπει ο ανάδοχος εργολάβος να αποκαταστήσει τις ζημιές και να τεθεί το έργο σε λειτουργία. Αναφέρουν δε, «έχει εκχωματωθεί και καταστραφεί σε μήκος περίπου 150 μέτρων ο αγωγός του δικτύου εμπλουτισμού ο οποίος έχει αφετηρία το σημείο υδρομάστευσης στη θέση «Μηλιά» Μαντουδίου. Θεωρούμε ότι η ζημιά προκλήθηκε από τη μη σωστή διευθέτηση του χώρου (Σαρζανέτ, λιθοριπή, κλπ) που θα έπρεπε να έχουν γίνει καθώς και το γεγονός ότι, η αρχική μελέτη προέβλεπε χαλυβδοσωλήνα σε μήκος 60 μέτρων και τοποθετήθηκε σκληρό PVC. Εκτός του σημείου αυτού δεν έχει γίνει η διευθέτηση που θα έπρεπε να γίνει για την προστασία του αντλιοστασίου στη περιοχή «Πορτάρα». Τα προβλήματα αυτά τα είχαμε επισημάνει και στον κ. Νομάρχη κατά την εκτέλεση του έργου και ζητήσαμε τη παρέμβαση το. επειδή κρίνουμε αναγκαία την άμεση σοβαρή και σωστή αποκατάσταση της ζημιάς από τον ανάδοχο του έργου με την διευθέτηση του χώρου, η οποία αντιλαμβάνεται ως κακότεχνη ακόμη και από αυτούς που δεν έχουν τεχνικές γνώσεις».

Το θέμα συζητήθηκε και στο Δημοτικό Συμβούλιο όπου επισημάνθηκαν οι κακοτεχνίες όπου  ο Δήμος αποφάσισε να καταγγείλει τον τρόπο της κατασκευής του έργου ενώ ζήτησε να γίνει η αποκατάσταση από τον εργολάβο των ζημιών. Ο Πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Μαντουδίου Γιάννης Βαρβούζος αφού ενημέρωσε το Δημοτικό Συμβούλιο ανέφερε ότι το έργο δεν έχει παραληφθεί και ότι κατά την εκτέλεση δεν ρωτήθηκε κανείς από τον αγροτικό σύλλογο. Ενώ βάζοντας και μία άλλη διάσταση ανέφερε ότι με την πρώτη ψιχάλα το νερό έρχεται κόκκινο εξαιτίας της ΛΑΡΚΟ και αναρωτήθηκε «Θα εμπλουτίσουμε ή θα μολύνουμε τον υδροφόρο ορίζοντα;».

Φυσικά οι ατέλειες αυτές είναι σοβαρές γιατί στην ουσία δεν λειτουργεί το έργο που το ελληνικό δημόσιο διέθεσε τεράστια πίστωση. Δηλαδή να εμπλουτίζεται ο υδροφόρος ορίζοντας του κάμπου Μαντουδίου λόγω της εκτεταμένης άντλησης τεράστιων ποσοτήτων υδάτων λόγω των καλλιεργειών καλαμποκιού και βάμβακος. Δηλαδή επί της ουσίας είναι δυνατόν σε κάθε έργο που εκτελείται να ψάχνουμε μετά τον εργολάβο να το διορθώσει ; Μήπως θα έπρεπε να αρχίσουν οι διαγωνισμοί να είναι διεθνείς μήπως και έρθουν Γερμανοί η Άγγλοι εργολάβοι να κατασκευάζουν τέτοιου είδους έργα ; Τουλάχιστον στα έργα που γίνονται στην Βόρεια Εύβοια συμβαίνει κατά κόρο αυτό. Προχειρότητα και ανευθυνότητα απλά να το τελειώσουμε «να τα πάρουμε» και δεν βαριέσαι !!!  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ