Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προς Αιρετούς «Βόρειας Εύβοιας», το ανάγνωσμα…



του Παντελή Αγγέλου
 Οι λέξεις είναι πολιτισμός. Όταν μάλιστα χρησιμοποιούνται οι κατάλληλες, τότε έχουμε αυτό που λέμε πολιτικό πολιτισμό. 
Η λέξη «βίζιτα», πέραν του ότι δεν είναι ελληνική, δεν χρησιμοποιείται ούτε στα καταγώγια…
Παρ’ όλα αυτά ο Ηλίας Πετσής μετά την «πατάτα» που έκανε, δεν ανασκεύασε. Το αλάθητο σήμερα το έχει μόνο ο Πάπας
Η πολιτική δεν γίνεται μέσω των μηνυμάτων. Αλλά με ανακοινώσεις και πολιτικές θέσεις οι οποίες διαβάζονται από τον πολίτη και κρίνονται.
Οι Βουλευτές εκτός της προώθησης προβλημάτων των δήμων, εμείς εδώ στην Βόρεια Εύβοια, θα θέλαμε να ασχοληθούν με ουσιώδη προβλήματα. Η έτοιμη μελέτη Ροβιές – Αιδηψός να μετατραπεί σε έργο, ο κεντρικός δρόμος να ενταχθεί κάποτε.
Δεν είναι πολιτική η μέχρι τώρα «Κατόπιν ενεργειών μου διατέθηκαν 50.000 ευρώ στους κάτωθι δήμους η 2.000 στους κάτωθι συλλόγους, ο κάτωθι βουλευτής..»
Δεν είναι τυχαίο ότι ο Κατσιμπάρδης δικαιολόγησε την υστέρηση σε δρόμους στην Εύβοια, ότι «οι βουλευτές του νομού ήταν ανύπαρκτοι»
Αυτός ο τόπος θα πάει μπροστά όταν ο καθένας θα δουλεύει με γνώμονα τα προβλήματα κι όχι την επανεκλογή. Και ο καθένας γιαυτό που έχει ταχθεί από την ψήφο του λαού.
Δεν είναι πολιτική να δηλώνεις ότι παρέλαβες χρέη όταν εσύ τα δημιούργησες (δήλωση Ανέστη Ψαρρού)
Δεν μπορείς να δηλώνεις «απελπισμένος δεν μπορώ να λειτουργήσω το Δήμο» (δήλωση Ζάχου Χριστοφή) και να λες για όλα φταίει ο Πετσής, για να δικαιολογήσεις την διαφαινόμενη ανυπαρξία
Η αντιπολίτευση του Πετσή πρέπει να ξεφύγει από την σφαίρα των συναισθημάτων και το φάντασμα της ήττας και να περάσει στην ώριμη πολιτική σκέψη και αντιπαράθεση πολιτικών θέσεων. Το ίδιο και ο Περήφανος. Θα πρέπει να αποφασίσει να ασχοληθεί με τα του Δήμου από την θέση της αντιπολίτευσης και όχι να το βλέπει ως «πάρεργο». Έκαστος λοιπόν στην θέση του και η «ΒΕ» στον έλεγχο και την κριτική
Τελικός κριτής για όλους η κάλπη και το «αλάθητο κριτήριο» του λαού και όχι του Πάπα….

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ