Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σίμος Κεδίκογλου:Να καλυφθούν τα κενά στο 1ο ΕΠΑΛ Μαντουδίου

Την ώρα που η Υπουργός Παιδείας συζητά για τις  αλλαγές στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας τα κενά στα σχολεία του Νομού παραμένουν και η πολιτική ηγεσία δεν έχει ακόμα τοποθετήσει εκπαιδευτικούς, αγνοώντας τις σοβαρές ελλείψεις και τις ανάγκες  που υπάρχουν.
Ο βουλευτής Εύβοιας της ΝΔ, υπεύθυνος τομέα ΜΜΕ, Σίμος Κεδίκογλου κατέθεσε ως αναφορά την επιστολή διαμαρτυρίας του Δήμου Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας προς την Υπουργό κα Διαμαντοπούλου για την έλλειψη εκπαιδευτικού στο 1ο  ΕΠΑ.Λ Μαντουδίου.

Παρά τις διαβεβαιώσεις που είχε λάβει ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων από  την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ότι θα προσληφθεί άμεσα καθηγητής πληροφορικής και ενώ έχουν γίνει προσλήψεις αναπληρωτών, εντούτοις το εν λόγω κενό δεν έχει καλυφθεί.
Όπως υπογραμμίζεται, η έλλειψη εκπαιδευτικού πληροφορικής έχει σαν αποτέλεσμα να μην διδάσκονται βασικά μαθήματα με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την πρόοδο των μαθητών, οι οποίοι θα κληθούν να εξεταστούν στο συγκεκριμένο μάθημα.
Ο Σίμος Κεδίκογλου στηρίζει το αίτημα του Συλλόγου και της Δημοτικής Αρχής «για την άμεση κάλυψη του κενού, ώστε να σταματήσουν οι μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ Μαντουδίου να αισθάνονται μαθητές άλλης κατηγορίας, καθώς το δικαίωμα στην εκπαίδευση είναι δικαίωμα όλων».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχολικά Κυλικεία, μια διαμαρτυρία για αρμοδίους...

Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις  10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας.     Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...

Tο URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας στο ΠΡΟΚΟΠΙ

επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας Επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας πραγματοποιεί στο Δήμο μας και στο Προκόπι, ο Δήμαρχος FAHRI YILDIZ Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Φορέων του URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας, στα πλαίσια της Αδελφοποίησης των δύο Δήμων.

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...