Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

διασυλλογική επιτροπή υπέρ της Ίδρυσης Αρχαιολογικού Μουσείου Β. Ευβοίας στους Ωρεούς


Η διασυλλογική επιτροπή υπέρ της Ίδρυσης Αρχαιολογικού Μουσείου Β.
Ευβοίας στους Ωρεούς με τους συλλόγους των Ωρεών, (Εκπολιτιστικός και
Εξωραϊστικός Σύλλογος Ωρεών, Ναυτικός Όμιλος Ωρεών, Αθλητικός Όμιλος
Ωρεών, Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων δημοτικού και γυμνασίου Ωρεών,
Σύλλογο Εμποροεπαγγελματιών Ωρεών, Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων φίλων
της μουσικής «Μαρσύας», Σύλλογος Ι.Ν Μεταμορφώσεως του Σωτήρος),
πραγματοποίησαν Γενική Συνέλευση των Ωρεών με θέμα: την ενημέρωση για

τις ενέργειες που έχει κάνει έως σήμερα η διασυλλογική επιτροπή προς
την επίτευξη του στόχου για την ίδρυση μουσείου και την παρουσίαση
προκαταρκτικής μελέτης για την ίδρυση αρχαιολογικού μουσείου στην θέση
Οχυρά στο Κάστρο των Ωρεών και πρότασης για προσωρινό εκθεσιακό χώρο
των αρχαιοτήτων στο νεοκλασικό κτίριο του δημοτικού σχολείου Ωρεών.
Την παρουσίαση της προκαταρκτικής μελέτης για το μουσείο και της
πρότασης για το εκθετήριο, πραγματοποίησε ο κ. Μούντριχας Σπύρος,
Μελετητής-Αρχιτέκτονας Μηχ. ΕΜΠ M.Sc., Υποψ. Διδάκτωρ ΕΜΠ.
Με το πέρας της ενημέρωσης από την επιτροπή για τις έως σήμερα
ενέργειες και την ολοκλήρωση της παρουσίασης των μελετών από τον
Αρχιτέκτονα, έγινε μια εποικοδομητική συζήτηση με τους
παρευρισκομένους πολίτες των Ωρεών, τους μηχανικούς της περιοχής μας
και τους εκπροσώπους φορέων, για τους τρόπους που μπορούν αυτές οι
προτάσεις να υλοποιηθούν.
Στόχος όλων μας παραμένει το πάγιο αίτημα για Ίδρυση Αρχαιολογικού
Μουσείου Β. Ευβοίας στους Ωρεούς και θα στηρίξουμε την προκαταρκτική
μελέτη για αυτό το στόχο και παράλληλα επιδιώκουμε να προωθηθεί η
προσωρινή λύση του Εκθετηρίου που είναι μια ρεαλιστική οικονομική
πρόταση.
Εκ της διασυλλογικής επιτροπής για το Μουσείου




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχολικά Κυλικεία, μια διαμαρτυρία για αρμοδίους...

Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις  10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας.     Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...

Tο URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας στο ΠΡΟΚΟΠΙ

επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας Επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας πραγματοποιεί στο Δήμο μας και στο Προκόπι, ο Δήμαρχος FAHRI YILDIZ Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Φορέων του URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας, στα πλαίσια της Αδελφοποίησης των δύο Δήμων.

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...