Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όμιλος Ερασιτεχνών Αλιέων Λίμνης: Κ Α Λ Ε Σ Μ Α

Όμιλος Ερασιτεχνών Αλιέων Λίμνης
           «Ο Ποσειδών»
                                    


O Όμιλος Ερασιτεχνών Αλιέων Λίμνης χαιρετίζει την εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί σε λίγες μέρες στη Λίμνη, σχετικά με την προστασία του Βόρειου Ευβοϊκού Κόλπου και δη του τερματισμού απόρριψης της σκουριάς από την εταιρεία Λάρκο και της συνακόλουθης μηχανικής επιβάρυνσης του βενθικού οικοσυστήματος καθώς και την αντιμετώπιση τής υπεραλίευσης στη
ομώνυμη θαλάσσια περιοχή.
Θεωρεί ότι, πλέον, έχουν ωριμάσει οι καιροί, οι οποίοι επιβάλλουν, έστω και καθυστερημένα, να επιδείξουμε και να εστιάσουμε το ενδιαφέρον μας στη σύγχρονη οικολογική προβληματική, η οποία εμποδίζει ή απειλεί τη ζωή μας, το βιοτικό μας επίπεδο, την παράδοσή μας, τους πλουτoπαραγωγικούς μας πόρους και εν τέλει προσβάλλει και την αξιοπρέπειά μας.

Καλούμε τα μέλη και τους φίλους μας, τους κατοίκους και τους φορείς της περιοχής να παραστούν στην προγραμματισμένη εκδήλωση, όπου ο Όμιλός μας θα γνωστοποιήσει την αλληλογραφία που έχει στην κατοχή του με το Ελ.Κε.Θ.Ε. (Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών) και θα προβάλλει και τις θέσεις του για το συγκεκριμένο ζήτημα, .
Επειδή η δυναμική του θέματος είναι μεγάλη ο Όμιλός μας ανακοινώνει και περαιτέρω κλιμακούμενη δράση για την προώθηση του θέματος με:
·         Αίτηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο για έκδοση σχετικού ψηφίσματος.
·         Ανάληψη καλοκαιρινών εκδηλώσεων προώθησης του θέματος, σύναψης και εμπέδωσης καλών σχέσεων και κοινού προβληματισμού με τους κατοίκους της Λάρυμνας και άλλων εμπλεκόμενων της Στερεοελλαδίτικης ακτής. Στην κατεύθυνση αυτή προτίθεται να πραγματοποιήσει διήμερο εκδηλώσεων με τις ακόλουθες δράσεις: 1η ημέρα, ημερίδα με θέμα τη διαχείριση του Β. Ευβοϊκού ή διοργάνωση διαγωνισμού ερασιτεχνικής αλιείας στην περιοχή του Κανδηλίου και την πλεύση στο λιμάνι της Λάρυμνας στολίσκου σκαφών των μελών μας και άλλων ενδιαφερόμενων, συνάντηση με τους κατά τόπους φορείς και συλλόγους και επίδοση ψηφίσματος διαμαρτυρίας στο Διοικητικό Συμβούλιο της Λάρκο. Τη 2η ημέρα, διοργάνωση του 1ου Κολυμβητικού Μαραθωνίου με την επωνυμία «Διάπλους Ευβοϊκού», από τη απέναντι θέση «΄Ασπρα» μέχρι τη Σκάλα της Λίμνης και ακολούθως την καθιερωμένη γιορτή της σαρδέλας. Σε όλες τις εκδηλώσεις θα επιδιωχθεί η μέγιστη δημοσιοποίησή τους, η μαζικότερη και πληθωρικότερη συμμετοχή καθώς και η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης για το θαλάσσιο οικοσύστημα του Ευβοϊκού και την ανάγκη προστασίας του.
Eίναι ώριμο πλέον αίτημα η ίδρυση ενός φορέα διαχείρισης του θαλάσσιου περιβάλλοντος της Βόρεια Εύβοιας, με ελεγκτική, συμβουλευτική, επιμορφωτική και πλουραλιστική συνεισφορά, ικανής να συμβάλλει αναπτυξιακά σε όλους τους παράκτιους Δήμους. Η Λίμνη διαθέτει όλες τις προϋποθέσεις για να αποτελέσει την έδρα φιλοξενίας του νέου θεσμού. Τέλος ό Όμιλός μας αναλαμβάνει να υλοποιήσει  την έναρξη αλληλογραφίας και επαφών με την Υπουργό Περιβάλλοντος Κα. Μπιρμπίλη και την Επίτροπο Θαλασσίων Υποθέσεων και Αλιείας Κα Δαμανάκη, όταν διαπιστώσει ότι από την εξέλιξη των δράσεών του και από την ανταπόκριση του κόσμου σε αυτές έχει αυτή την εξουσιοδότηση.      
 Καταληκτικά, ο Όμιλός μας θέλει να επιστήσει την προσοχή στους διοργανωτές της επικείμενης εκδήλωσης ότι φέρουν την ευθύνη της επιτυχημένης υλοποίησής της, επιτυγχάνοντας και την αθρόα προσέλευση των ενδιαφερομένων. Δυστυχώς, η ημερομηνία που επιλέχτηκε λειτουργεί ανταγωνιστικά με τη γιορτή της Δεήσεως της Θεοτόκου και φυσικά και αποδυναμωτικά για την ανάδειξη της κοινής μας επιδίωξης. Για αυτό θα θέλαμε να σάς προτείνουμε τη μετάθεση της εκδήλωσης για την μεθεπόμενη Κυριακή 17 Απριλίου.
 Αλλά, όπως και να έχει, εμείς θα είμαστε εκεί παρόντες.                                            

                                                                  Το Δ.Σ. του Ομίλου
                                                             Ερασιτεχνών Αλιέων Λίμνης
                                                                                 «Ο Ποσειδών»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχολικά Κυλικεία, μια διαμαρτυρία για αρμοδίους...

Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις  10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας.     Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...

Tο URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας στο ΠΡΟΚΟΠΙ

επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας Επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας πραγματοποιεί στο Δήμο μας και στο Προκόπι, ο Δήμαρχος FAHRI YILDIZ Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Φορέων του URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας, στα πλαίσια της Αδελφοποίησης των δύο Δήμων.

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...