Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ: Κατάργηση Εξεταστικών Κέντρων για τις Πανελλαδικές στην Εύβοια.

Μετά από την αναταραχή που προκλήθηκε τόσο σε γονείς όσο και στα ίδια
τα παιδιά εν όψει της προοπτικής των συγχωνεύσεων των σχολείων στην
Εύβοια, αλλά και όλα τα προβλήματα που ανέκυψαν με τις μαθητικές
μετακινήσεις στην ίδια αυτή περιοχή, ζητήματα που έχουν ως κοινό
παρονομαστή το σοβαρό έλλειμμα προτεραιότητας της κυβέρνησης σε

ζητήματα παιδείας και που καταλήγουν στην υπο-χρηματοδότηση αυτής,
σήμερα και εν όψει των πανελλαδικών εξετάσεων του 2011, η κυβέρνηση
σχεδιάζει τον δραματικό περιορισμό των εξεταστικών κέντρων. Και το
κριτήριο, παραμένει τα ίδια και μοναδικό: πως θα περιοριστεί η δαπάνη,
αγνοώντας τις ψυχικές, σωματικές και οικονομικές συνέπειες που τέτοιες
ενέργειες προκαλούν στα παιδιά και στις οικογένειες τους.
Οι μετακινήσεις των παιδιών που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές της
Εύβοιας προς τα νέο-οριζόμενα εξεταστικά κέντρα, μέσω ιδιαίτερα
επικίνδυνου οδικού δικτύου και με τη δεδομένη αγωνία των γονιών τους,
που εκ των πραγμάτων θα αναγκαστούν να μετακινήσουν τα παιδιά τους,
επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τα παιδιά και τις οικογένειες τους, πέραν
της αλλαγής του οικείου για αυτά σχολικού περιβάλλοντος και του άγχους
που συνοδεύει τις κρίσιμες αυτές στιγμές στην εκπαιδευτική πορεία των
μαθητών. Οι δε συνθήκες εξέτασης δεν θα είναι ισότιμες, εφόσον κάποια
παιδιά θα αναγκαστούν να υποστούν ένα δυσανάλογο φυσικό και
συναισθηματικό κόστος, που θα τους φέρει σε δυσχερέστερη θέση σε σχέση
με άλλα.
Μέχρι σήμερα υπάρχουν ισάριθμα εξεταστικά κέντρα στην Εύβοια με τον
αριθμό των Ενιαίων Λυκείων και μάλιστα πέρυσι κάθε ένα από αυτά τα
Κέντρα είχε προμηθευτεί ειδικό εξοπλισμό για τη διενέργεια των
εξετάσεων, συνολικής δαπάνης EURO 4000 - 6000, που στην περίπτωση της
κατάργησης κάποιων από αυτά θα πάει χαμένος.
Ήδη, φήμες περί συγχωνεύσεων έχουν δημιουργήσει αντιδράσεις από τους
εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και από τους Συλλόγους
Γονέων και Κηδεμόνων για τις εξής περιπτώσεις: Ενιαίο Λύκειο (Ε.Λ.)
Ερέτριας με το Ε.Λ. Αμάρυνθου, Ε.Λ. Βαθέως-Αυλίδος με Λύκειο της
Χαλκίδας, το 3ο Ε.Λ. Χαλκίδος με το Ε.Λ. Αρτάκης και το Ε.Λ. Αγ.
Άννας με το Ε.Λ. Μαντουδίου.
Με βάση τα παραπάνω δεδομένα,
Ερωτάται η κα. Υπουργός
1. Υπάρχει η πρόθεση του Υπουργείου να συγχωνεύσει Εξεταστικά Κέντρα
στην Εύβοια;
2. Για ποιους λόγους συζητείται η μείωση του αριθμού των Εξεταστικών
Κέντρων των Πανελλαδικών Εξετάσεων στην Εύβοια; Έχουν ληφθεί υπόψη οι
γεωγραφικές ιδιαιτερότητες της περιοχής, καθώς και οι αρνητικές
συνέπειες που θα επιβαρύνουν τόσο τους μαθητές, όσο και τις
οικογένειες τους; Ποια είναι τα κριτήρια για αυτές τις καταργήσεις και
συγχωνεύσεις;
3. Τι προβλέπεται να γίνει με τον νέο ειδικό εξοπλισμό για τα
Εξεταστικά Κέντρα που αποκτήθηκε πέρυσι;
Οι ερωτών Βουλευτής

ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ