Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα εικονοστάσια δείχνουν τον δρόμο...



...Και θυμίζουν σε όλους μας ότι το οδικό δίκτυο της Βόρειας Εύβοιας
είναι υπεύθυνο για τόσα πολλά ατυχήματα. Ίσως να είμαστε πρωτοπόροι
πανελλαδικά στο να υπάρχουν τόσα πολλά εικονοστάσια δίπλα στους
δρόμους. Το καθένα μια ξεχωριστή ιστορία. Άλλα θυμίζουν κάποιο

θανατηφόρο ατύχημα και στήθηκε εις μνήμη του μακαρίτη, άλλα δείχνουν
την ευγνωμοσύνη του παθόντος που γλύτωσε από κάποιο τροχαίο. Όλα έχουν
την δική τους ιστορία. Και είναι πολλές αυτές οι ιστορίες και πολλά θα
μπορούσαν να μας διηγηθούν. Από την Χαλκίδα μέχρι τα Λουτρά Αιδηψού
μπορεί να είναι εκατοντάδες. Δεν είναι τυχαίο ότι το οδικό μας δίκτυο
είναι από τα πλέον επικίνδυνα με τα περισσότερα ατυχήματα κάθε χρόνο
και μάλιστα σε δρόμο που είναι χαμηλότερης κυκλοφορίας από άλλα οδικά
δίκτυα. Ευτυχώς όλα ήταν κατασκευασμένα από λαμαρίνες και έτσι σε λίγα
χρόνια σκουριάζουν και καταστρέφονται. Αν ήταν πέτρινα τότε θα
διατηρούνταν. Έτσι στα πενήντα χρόνια κυκλοφορίας του δρόμου θα

υπήρχαν πάνω από χίλια δίπλα στο οδόστρωμα. Θα ήταν δηλαδή ένα
απέραντο νεκροταφείο. Όμως η εικόνα των σκουριασμένων και ακαλαίσθητων
εικονοστασίων είναι μια εικόνα δυσφημιστική για την περιοχή μας που
θέλει να είναι τουριστική. Το θέαμα αυτό δεν μπορεί να είναι
τουριστική ατραξιόν για κάποιον που επισκέπτεται και κατευθύνεται προς
την Βόρεια Εύβοια για πρώτη φορά. Αν σε αυτά προσθέσουμε τις
καταστραμμένες και πεσμένες διαφημιστικές πινακίδες, τους
σκουριασμένους στύλους φωτισμού, τα σκουπίδια και τα μπάζα, τότε ποια
εικόνα σχηματίζει αυτός που επισκέπτεται την περιοχή για πρώτη φορά ;
Νομίζουμε ότι όλα αυτά θα πρέπει να απομακρυνθούν από το δρόμο.
Συμπονούμε τους πάσχοντες, αλλά δεν μπορεί να υπάρχει αυτή η εικόνα.
Κάποια στιγμή θα πρέπει οι δυο Δήμοι και η Περιφέρεια που είναι
αρμοδιότητάς της το κεντρικό εθνικό δίκτυο να ασχοληθούν και να βάλουν
τάξη.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ