Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο δίκτυο της Εύβοιας ερώτηση του Συμεών Κεδίκογλου στο Υπουργείο Υποδομών

Με αφορμή και την πρόσφατη διαμαρτυρία πολιτών για την επικινδυνότητα
του οδοστρώματος και της στροφής Τσεκούρα, ο βουλευτής Συμεών
Κεδίκογλου κατέθεσε ερώτηση στον Υπουργό Υποδομών για τη βελτίωση της
οδικής ασφάλειας του δικτύου της Εύβοιας.
Η κατασκευή του οδικού δικτύου του νομού παραμένει σε κάθε περίπτωση αδήριτη
ανάγκη. Αξιοποιώντας όμως το χρόνο μέχρι τις εγκρίσεις των μελετών και την

εξασφάλιση των υψηλών κονδυλίων, ο βουλευτής ζητά να προχωρήσει το έργο
<<ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ
ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ: α) ΧΑΛΚΙΔΑ - ΛΕΠΟΥΡΑ - ΚΥΜΗ και β)
ΧΑΛΚΙΔΑ ΑΙΔΗΨΟΣ>>, προϋπολογισμού 7.300.000,00 EURO.,, για το οποίο έχει ήδη
εγκριθεί η μελέτη.
Αντίστοιχα έργα έχουν γίνει και σε άλλους νομούς, στην δε Εύβοια που
συγκαταλέγεται μεταξύ αυτών με τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα ανά
χιλιόμετρο,
καθίσταται επιτακτική ανάγκη, σύμφωνα με τον βουλευτή.
Η ερώτησή του βουλευτή έχει ως εξής:
Θέμα: Ανάγκη υλοποίησης έργων οδικής Ασφάλειας στην Εύβοια
Κύριε Υπουργέ,
Το υφιστάμενο οδικό δίκτυο του νομού της Εύβοιας είναι, όπως
γνωρίζετε, προβληματικό σε αρκετά του τμήματα. Γι' αυτό, σε συνδυασμό
με το ότι η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας παρουσιάζει πλασματικά
υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα από το μέσο όρο της χώρας, με
αποτέλεσμα να περιορίζεται σημαντικά η χρηματοδότηση των έργων
κατασκευής των κλασικών υποδομών (οδικό δίκτυο, λιμενικά έργα), λόγω
των κοινοτικών κανονισμών, πρέπει να κατανοηθεί ότι για την Εύβοια
παραμένει αδήριτη ανάγκη και βασική προτεραιότητα η κατασκευή και
βελτίωση του βασικού οδικού δικτύου.
Αξιοποιώντας όμως τον χρόνο μέχρι τις εγκρίσεις των μελετών και τη
δέσμευση των υψηλών κονδυλίων που απαιτούνται, ζητώ για την Εύβοια
αυτό που έχει γίνει και για άλλους νομούς, δηλαδή τη βελτίωση του
υφιστάμενου δικτύου ως προς την οδική ασφάλεια.
Ήδη έχει εγκριθεί η μελέτη για την υλοποίηση των βραχυπρόθεσμων
παρεμβάσεων σε τμήματα και θέσεις μειωμένης ασφάλειας στους άξονες :
α. Χαλκίδα-Λέπουρα-Κύμη και β. Χαλκίδα - Αιδηψός προϋπολογισμού
7.300.000 EURO.
Με δεδομένο ότι η Εύβοια συγκαταλέγεται στους νομούς με τα περισσότερα
τροχαία ατυχήματα ανά χιλιόμετρο, ερωτάσθε:
1. Υπάρχει η βούληση να προχωρήσετε στην έγκριση των σχετικών
πιστώσεων για το παραπάνω έργο;
2. Ποιο είναι το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα μέχρι τη δημοπράτησή του;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ