Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν σηκώνει!


(για τις σφαλιάρες δεν βγήκε τίποτα ακόμα...)
Με δυο-δυο τα  αρνιά στις σούβλες, με δίμετρο κοκορέτσι τίγκα στο αλατοπίπερο και στο κύμινο (για να δείξουμε ανατολίτες).
Με κατακόκκινο κρασί σαν το αίμα μας και με τα κλαρίνα στη διαπασών , έστω κι από το ράδιο, μια και στη
ζωντανή μουσική , κάνουμε περικοπές.
Με -απαγορευμένα από την  ευρωπαϊκή ένωση - ξεροκαμένα αντεράκια να κατεβαίνουν, με τη μυθική τους γεύση να κάνουν παρέα σ' αυτά της προχτεσινοβραδυνής μαγειρίτσας και η κνίσα να ανεβαίνει στους ουρανούς της Βόρειας Εύβοιας, να συναντήσει τον αδικοχαμένο Γιάννη, που δεν την πρόλαβε πάνω στο μηχανάκι του.
Η τηλεόραση κλειστή, οι δημοσιογράφοι μεταμφιεσμένοι μαζί με τους βουλευτές με μαύρα γυαλιά και καπέλα σε κάποια γωνιά άφαντοι, και η Τρόικα απορημένη: "βρε αφού τους τα πήραμε όλα , που βρίσκουν ακόμα και τρώνε;"
Χιλιάδες οδηγοί στο πήγαινέλα με διπλό κόστος, να συναντήσουν τους γονείς τους, τα παιδιά τους ή τους φίλους τους , κάτω από τον υπέροχο κρυουλιάρη ήλιο, στην φιλόξενη οικογενειακή περίθαλψη της Βόρειας Εύβοιας.
Όχι τα προβλήματα δεν τελειώνουν.Τα συζητάμε , τα αναλύουμε , ψάχνουμε για την νέα πορεία , φτύνοντας πίσω μας αλλά και στον κόρφο μας.Ο κόσμος ξυπνά με την παρέα και το κρασί, δοξολογάει τους ληστές της  Αιδηψού, σαν τους μόνους που κατάφεραν να "χρηματοδοτηθούν" από τράπεζα σε αυτό το τόπο.
Η οργή φουσκώνει είτε το μπαλόνι ,είτε το ζυμάρι και περιμένει να σκάσει ή να ξεφουσκώσει παρέα με τις πασχαλιάτικες κοιλιές μας.
Ο Αη Γιώργης πάνω στο άλογο, τρυπάει σήμερα με το δόρυ του, μαζί με όλο το κόσμο, το κεφάλι του ΔΝΤέρατος κι αν και το Πάσχα πέρασε , η βασική ευχή παραμένει στα λιγδωμένα από το ψητό χείλη.
Καλή Ανάσταση!
Πάνος
Υ.Γ.Για όσους δοκίμασαν ντολμαδάκια γιαλαντζί με φρέσκο αμπελόφυλλο, καταλαβαίνουν τη σημασία του  Τύφλα να 'χει και το αρνί!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ