Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δήλωση Κώστα Μαρκόπουλου για την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας

Στις 7 Απριλίου εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας. Είναι μια υπόκλιση στο αγαθό της υγείας της πνευματικής και της σωματικής. Είναι ωστόσο και μια σπονδή στο κοινωνικό κράτος. Για αυτό έχουν δώσει αγώνες οι πολίτες σε όλο τον κόσμο. Η δημόσια υγεία είναι σημαντικό κομμάτι του κοινωνικού
κράτους. Είναι το αντίδωρο της οικονομικής ευμάρειας αλλά και η φροντίδα των φτωχότερων.
Στην Ελλάδα αυτήν την περίοδο οι παροχές υγείας μειώνονται σταδιακά. Το Μνημόνιο έχει “αποφασίσει” για εμάς μεγαλύτερη συμμετοχή στα φάρμακα, εισιτήριο στα Νοσοκομεία και σε λίγο πιθανότατα συμμετοχή στα νοσήλεια. Ακόμα και κλείσιμο ή υποβάθμιση νοσοκομείων προβλέπεται στο Μνημόνιο 4.
Η Εύβοια είναι η δεύτερη μεταξύ των Νομών στην … μετανάστευση ασθενών στην Αθήνα. 47,5% των ασθενών πάνε Αθήνα λόγω έλλειψης κλινών, συνθηκών και ειδικοτήτων. Μόνο οι Κυκλάδες μας ξεπερνάνε.
Στην προηγούμενη διακυβέρνηση έκανα ότι μπορούσα για την υγεία στην Εύβοια. Έπαιξα πρωταγωνιστικό ρόλο  στην μετατροπή του Κέντρου Υγείας Ιστιαίας σε μικρό νοσοκομείο με 13 κλίνες. Συνέβαλα στον εξοπλισμό νοσοκομείων Καρύστου και Κύμης και στην ίδρυση μονάδος τεχνητού νεφρού στην τελευταία και στον διορισμό πολλών επικουρικών ιατρών με ειδικότητα. Τέλος η Νέα Δημοκρατία σχεδίασε και δημοπράτησε ένα νέο νοσοκομείο στη Χαλκίδα που ωστόσο δεν ξεκίνησε λόγω κακής προετοιμασίας στο οικόπεδο. ΚΑΚΩΣ.
Ωστόσο σήμερα μετά 18 μήνες ΠΑΣΟΚ έχουμε τα εξής: κανένας επικουρικός ιατρός, σταμάτημα εργασιών στο Κέντρο Υγείας Ιστιαίας, απειλή για υποβάθμιση νοσοκομείων Καρύστου και Κύμης και πλήρης ερήμωση του Κέντρου Υγείας Μαντουδίου. Όσο για το νοσοκομείο Χαλκίδας το απένταξαν από το ΕΣΠΑ και αφού τους “τσακώσαμε” τώρα τρέχουν να τα μπαλώσουν. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχολικά Κυλικεία, μια διαμαρτυρία για αρμοδίους...

Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις  10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας.     Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...

Tο URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας στο ΠΡΟΚΟΠΙ

επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας Επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας πραγματοποιεί στο Δήμο μας και στο Προκόπι, ο Δήμαρχος FAHRI YILDIZ Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Φορέων του URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας, στα πλαίσια της Αδελφοποίησης των δύο Δήμων.

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...