Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παρέμβαση του Συμεών Κεδίκογλου για τη συνέχιση του δρομολογίου του Αγ. Γεώργιος Λιχάδας - Αγ. Κωνσταντίνος


Κατόπιν αιτήματος πολιτών και φορέων της Βόρειας Εύβοιας προς τον βουλευτή για τη συνέχιση της εκτέλεσης του δρομολογίου Αγ. Γεώργιος Λιχάδας – Αγ. Κωνσταντίνος του πλοίου Αίαντας, ο κ.Κεδίκογλου ήρθε σε επαφή με το γραφείο του Υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων κ. Διαμαντίδη και με τη Γενική Γραμματεία Θαλάσσιων Υποθέσεων, προκειμένου να διερευνήσει γιατί δεν έχει ξεκινήσει ακόμα το δρομολόγιο και αν και πόσο σύντομα μπορεί το πλοίο να επανέλθει στη γραμμή.

Πράγματι, σύμφωνα με το Υπουργείο, το πλοίο οφείλει να συνεχίσει την εκτέλεση του δρομολογίου και μη
εγκεκριμένα παραμένει εκτός, γι’ αυτό και το Λιμεναρχείο Αιδηψού έχει ξεκινήσει τη διαδικασία κυρώσεων.

Ωστόσο, μετά και από τις πιέσεις του βουλευτή, η πλοιοκτήτρια εταιρία έχει δεσμευθεί προς την αρμόδια Γενική Γραμματεία Θαλασσίων Υποθέσεων ότι θα ξεκινήσει πάλι το δρομολόγιο πριν από το Πάσχα. Το πλοίο Αίαντας έχει αλλάξει ως προς ιδιοκτησιακό καθεστώς και η ιδιοκτήτρια εταιρία που το έχει διαβεβαιώνει τη Γενική Γραμματεία ότι θα αποστείλει στη Γενική Γραμματεία τα σχετικά έγγραφα που οφείλει και θα ολοκληρώσει την απαιτούμενη διαδικασία πριν το Πάσχα.
Ο κ. Κεδίκογλου πιστεύει ότι η διακοπή του δρομολογίου έχει επιπτώσεις στην ανάπτυξη του τόπου και δυσχεραίνει την κυκλοφορία των πολιτών του βορειότερου άκρου της Βόρειας Εύβοιας με τις γύρω περιοχές. Αναγνωρίζοντας την αναγκαιότητά του για την έκτακτη μεταφορά των κατοίκων για την άμεση νοσηλεία τους, την αναβάθμιση της περιοχής και τη διακίνηση των τουριστών, ο βουλευτής παραμένει σε ανοικτή επικοινωνία με το Υπουργείο παρακολουθώντας αν η εταιρία θα υλοποιήσει άμεσα τις δεσμεύσεις της και ο Αίαντας ξαναμπεί στην ακτοπλοϊκή γραμμή.  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχολικά Κυλικεία, μια διαμαρτυρία για αρμοδίους...

Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου, μιας και ανήκουν στα κοινωνικά κριτήρια (πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, μονογονείς κλπ)που μοριοδοτούνται γι’ αυτές τις επαγγελματικές δραστηριότητες. Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να θίξω το πρόβλημα σχεδόν 10.000 επαγγελματιών , σε όλη την Ελλάδα, που από τις  10 Μαρτίου μείναμε εκτός εργασίας, με κρατική εντολή, χωρίς να έχουμε πλαισιωθεί από κάποιοι επιπλέον νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο θα μας προστατέψει-βοηθήσει , όλο αυτό το χρονικό διάστημα που είμαστε σε αναστολή λειτουργίας.     Ακόμη και όταν τα σχολεία επαναλειτούργησαν, εμείς μείναμε κλειστά χωρίς καμία αιτιολογία. Θέλω να σημειώσω ότι όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μου, έχουν περάσει από ειδικά σεμινάρια του εφετ που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας μας, κάτω από λεπτομερεί...

Tο URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας στο ΠΡΟΚΟΠΙ

επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας Επίσκεψη φιλίας και συνεργασίας πραγματοποιεί στο Δήμο μας και στο Προκόπι, ο Δήμαρχος FAHRI YILDIZ Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Φορέων του URGUP (Προκόπι) της Καππαδοκίας, στα πλαίσια της Αδελφοποίησης των δύο Δήμων.

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - αν...