Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ


 ΝΙΚΟΛΑΟΣ.Σ.ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ε.Α.Υ.Ν.ΕΥΒΟΙΑΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ Π.Ο.ΑΣ.Υ
Μια διαδρομή Αρκίτσας-Θεσσαλονίκης στις αρχές του μήνα με έκανε να διαπιστώσω ιδίοις όμμασι  πόσο δίκιο έχουν όσοι και όσες συμμετέχουν στο κίνημα « δεν πληρώνω » και ειλικρινά, αν δεν ήμουν μέρος του νομικού συστήματος του Κράτους πολύ ευχαρίστως θα έκανα και εγώ το ίδιο και δεν θα αισθανόμουνα καθόλου «τσαμπατζής». Αντιθέτως μετά από αυτή τη διαδρομή αισθάνθηκα θιγμένος και αηδιασμένος με την κοροϊδία που υπέστηκα. Δεν γνωρίζω ποιος ή ποιοι από την προηγούμενη κυβέρνηση  υπέγραψε-αν τις συμβάσεις αυτές με τις ιδιωτικές εταιρείες, αν υπάρχει κάποιος νομικός έλεγχος για τη τοποθέτηση τόσων πολλών  διοδίων στην Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης και αν η σημερινή κυβέρνηση έχει πραγματικά τη θέληση να αλλάξει αυτή τη κατάσταση προς όφελος των πολιτών, αλλά είναι αδιανόητο και προκλητικό για τη σημερινή μας οικονομική κατάσταση να γίνεται τέτοια αφαίμαξη
και ένα δρομολόγιο Αθήνας- Θεσσαλονίκης μετά επιστροφής να στοιχίζει  σαράντα (40) ΕΥΡΩ μόνο τα Διόδια! Δεν μπορώ να καταλάβω τι αναλγησία διέπει ορισμένους, όταν  με ένα γενικότερο, πλην Εγνατίας και Αττικής οδού άθλιο Εθνικό και Επαρχιακό οδικό δίκτυο, μας αναγκάζουν να πληρώνουμε αδρά προκαταβολικά, για δρόμους που θα δούμε μελλοντικά. Αναμφίβολα τα χρηματικά ποσά τα οποία εισπράττονται από αυτές τις εταιρείες είναι τεράστια και κάποια στιγμή η έννομη πολιτεία οφείλει να προφυλάξει τους άμοιρους φορολογούμενους πολίτες και να ελέγξει εξ αρχής όλες τις ανωτέρω συμβάσεις. Εκτός και αν αυτό το χαράτσι είναι ένα μέρος μιας πολιτικής τακτικής, η οποία  με τον τρόπο της συμβάλλει στη γενική οικονομία που πρέπει όλοι να κάνουμε, περιορίζοντας τις μετακινήσεις μας στο ελάχιστο, όσο απαραίτητες και να είναι αυτές.  Ώρες, ώρες μου δίνεται η αίσθηση ότι μας εκμεταλλεύονται και μας θεωρούν πολύ αδαείς, για να μην χρησιμοποιήσω άλλη απρεπή έκφραση. Καθημερινά οδηγώντας  εδώ στη Βόρεια Εύβοια, στους δικούς  μας  δρόμους διαπιστώνω  τη τρισάθλια κατάσταση τους με τις τεράστιες λακκούβες και τα τεχνητά σαμαράκια! Εξοργίζομαι με την αναλγησία και αδιαφορία των υπευθύνων και αναπολώντας ταξίδια του παρελθόντος μου σε χώρες της Ευρώπης λυπάμαι πραγματικά για την κατάντια μας. Ακόμα και οι γείτονες μας οι Τούρκοι, που δεν έχουν σχέση με την Ε.Ε έχουν πολύ καλύτερο οδικό δίκτυο. Έχω την εντύπωση ότι σε αυτόν το τόπο άσπρη μέρα ποτέ δεν πρόκειται να δούμε ,για τον απλούστατο λόγο ότι υπάρχει ασυδοσία και ατιμωρησία. Κανείς μέχρι σήμερα  από τους υπεύθυνους εργολάβους όλων αυτών των κακοτεχνιών δεν έχει τιμωρηθεί, από όσα τουλάχιστον έχουν πέσει στην αντίληψη μου. Για να υπάρξει προοπτική για βελτίωση του οδικού δικτύου πρέπει να υπάρχει απόλυτη διαφάνεια, συνεχής έλεγχος  και αυστηρότατες δικλείδες ασφαλείας, έτσι ώστε εμείς οι φορολογούμενοι πολίτες να μην αισθανόμαστε ευάλωτοι απέναντι σε αυτό το αδηφάγο και αχόρταγο σύστημα  και να μην θρηνούμε αθώα θύματα, γιατί εκτός της ανευθυνότητας και απροσεξίας μερικών οδηγών, πολλές φορές και οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος που δεν είναι και λίγες, έχουν παίξει το ρόλο τους στα ατυχήματα που σημειώνονται στην άσφαλτο..



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ( Η Αιδηψός στα άρματα και στα γράμματα )

  Γιώργος Κ. Σταραντζής Δικηγόρος «Ετούτο το σπίτι (το Πανεπιστήμιο) θα φάει το άλλο (το παλάτι)»  Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Το Γυμνάσιο-παράρτημα τότε, Λ. Αιδηψού ιδρύθηκε στα πιο βαριά , στα πιο σκοτεινά χρόνια της Κατοχής το 1944. Η φωτεινή πρωτοβουλία ανήκε στην τοπική οργάνωση του ΕΑΜ Αιδηψού της οποίας γενικός γραμματέας ήταν ο Γιάννης Βασιλάκος . Ένας νέος πλημμυρισμένος από τα ιδανικά του ΕΑΜ για μια Ελλάδα με εθνική ανεξαρτησία. Με δημοκρατικό σύστημα διακυβερνήσεως. Μια Ελλάδα της Ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δουλειάς, της προόδου και της ανόρθωσης. Μια Ελλάδα που, ως πρώτη προτεραιότητα θα έβαζε την παιδεία και την μόρφωση του λαού μας. Αυτός ήταν ο ιδεολογικός προσανατολισμός του νεαρού , τότε, γραμματέα του ΕΑΜ Αιδηψού, ο οποίος διέθετε και μόρφωση και σύνεση. Συνεπικουρούμενος από το ΕΑΜ Ιστιαίας του οποίου ο γενικός γραμματέας ήταν τότε ο δικηγόρος Κώστας Τσάμης - μου τον γνώρισε εδώ, στην Αθήνα ο φίλος μου γιατρός Σπύρος Περπατάρης - ανέπτυξε κα

Μετασχηματιστές που κάνουν... ΜΠΑΜ!

Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί στο δίκτυο της μετασχηματιστές διανομής με πλήρωση ελαίων (λαδιού), γιατί το λάδι έχει διηλεκτρικές και ψυκτικές ιδιότητες. Όταν προκληθεί εσωτερικό βραχυκύκλωμα το λάδι διασπάται σε εύφλεκτα αέρια (μεθάνιο, κτλ) και τότε δημιουργείται υπερπίεση η οποία οδηγεί σε διάρρηξη του δοχείου του μετασχηματιστή, σε ανάφλεξη των αερίων (λόγω της υψηλής θερμοκρασίας στο σημείο του βραχυκυκλώματος και της επαφής του με το οξυγόνο του αέρα) και στη συνέχεια σε έκρηξη. Το σημείο ανάφλεξης του λαδιού είναι 140 βαθμοί Κελσίου. Το λάδι δεσμεύει το νερό, για το λόγο αυτό απαιτείται θέρμανση με παράλληλη δημιουργία κενού και φυγοκέντριση του με μηχανή καθαρισμού για την αφύγρανση του. Κατά τη διαδικασία μείωσης του φορτίου ενός μετασχηματιστή, δηλαδή της συστολής του υγρού πλήρωσης, δημιουργείται συμπύκνωση υδρατμών στο δοχείο διαστολής, τους οποίους φέρνει ο αέρας που εισέρχεται σ'  αυτό μέσω του αφυγραντήρα στους μετασχηματιστές ισχύος ή του αναπνευστικού πώματο

ΚΛΗΜΗΣ ΖΩΚΑΡΗΣ-ΝΕΟ ΑΝΘΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ-

ΤΟΥ Γ. ΣΤΑΡΑΝΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ Ο Αρχ/της Κλήμης Ζώκαρης -εξ Αιδηψού, «ουκ ασήμου πόλεως πολίτης»-, έχει μία ακατάπαυστη πνευματική δημιουργία και παραγωγή στη θεολογική και φιλοσοφική σκέψη. Το τελευταίο χρονικά έργο του ο «Ωριγένης» είναι ένα σύγγραμμα άρτιο και ολοκληρωμένο μέσα στη θεολογική και φιλοσοφική γραμματεία μας. Αποδεικνύει το εύρος των γνώσεων του πάνω στην Αρχαία Ελληνική σκέψη - Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Επίκουρος, Κυνικοί, Στωικοί - αλλά και το βάθος της θεολογικής του παιδείας και το ύψιστο βεληνεκές των ερευνών του και των θεολογικών του μελετών που με τον τίτλο «ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ» ανέρχονται σε 10 τόμους! Αν δε σε αυτούς τους τόμους προστεθεί η λάμψη και η γοητεία του προσωπικού του ύφους, συγκροτούν μία ΑΡΙΣΤΗ πραγματεία πάνω σε θεολογικά θέματα και στους Μεγάλους Πατέρες της Εκκλησίας. Μόλις μου έστειλε τον «ΩΡΙΓΕΝΗ» -ήταν καλοκαίρι στην Αιδηψό-τον διάβασα και ένοιωσα μεγάλη πνευματική απόλαυση. Τελώ πράγματι κάτω από τη γοητεία της Νέας αυτής μελέτης του και θ