Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σχετικά με τα γήπεδα...


Παναγιώτα Περήφανου
Δημοσιογράφος - Επικοινωνιολόγος
Μακάρι αυτή την περίοδο σε τοπικό και όχι μόνο επίπεδο όλα μας τα προβλήματα και τα έργα ουσίας να αφορούσαν μόνο αθλητικές εγκαταστάσεις. Χρηστικά και αυτά τα έργα, ιδίως για την ενασχόληση των νέων ανθρώπων αλλά μήπως πρέπει να δοθεί κάποια στιγμή σημασία και ιδιαίτερη προσοχή και στην δύσκολη καθημερινότητα του πολίτη, σε σημεία καρμανιόλες σε οδικά δίκτυα της περιοχής, σε
περιοχές που βουλιάζουν στην λάσπη με την πρώτη ψιχάλα, σε χώρους ιστορικής - λαογραφικής αξίας και σημασίας που τους έχει φάει το χορτάρι. Στο γεγονός ότι οι νέοι μας λόγω ανεργίας έχουν φύγει από την περιοχή και τελικά ποιοι θα παίζουν σε αυτά τα γήπεδα; Επίσης, οι παιδικές χαρές και οι χώροι αναψυχής που σαπίζουν, δεν ενοχλούν κανέναν; Τα χωριουδάκια μας που μοιάζουν ερημωμένα και αφημένα στη μοίρα τους; Δεν είναι μόνο προσωπικές μου εκτιμήσεις τα άνωθεν αλλά και καταγγελίες πολλών αγανακτισμένων ανθρώπων της περιοχής μας!!